środa, 1 lipca 2015

Candy

Dziś chciałabym Was zaprosić na małe candy.
Do wygrania jest 6 podkładek szydełkowych (wykonanych przeze mnie) w wybranym przez Zwycięzcę kolorze. W paczce znajdzie się też zawieszka szydełkowa oraz kilka drobiazgów.



Zasady:
  1. Zostaw komentarz pod tym postem, napisz jaki kolor podkładek chcesz otrzymać (baner zawiera kolory przykładowe).
  2. Udostępnij podlinkowanym banerek na swoim blogu.
  3. Osoby anonimowe proszę o pozostawienie adresu e-mail.
  4. Będzie mi bardzo miło jeśli zostaniesz obserwatorem mojego bloga (nie jest to jednak warunek konieczny). 
Zabawa trwa do 25.07.2015
Wyniki ogłoszę 26.07.2015.

Wysyłka na terenie UE.


27 komentarzy:

  1. Bardzo chętnie wezmę udział w Candy ;)
    Podkładki w kolorze błękitnym były by marzeniem ;)) mam Cię w obserwowanych już od jakiegoś czasu więc zabieram tylko banerek i czekam na wyniki!
    Pozdrawiam!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. W obserwowanych już jestem więc podprowadzam banerek do siebie i ustawiam się grzecznie w kolejce ;) Mnie marzą się chabrowe podkładeczki, które z resztą są w Twoim wykonaniu piękne, niezależnie od koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie marzyłby się taki zestaw w kolorze tęczy (każda podkładka w innym kolorze - czerwona, pomarańczowa, żółta, zielona, niebieska i fioletowa)...
    Pozdrawiam :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł na Candy ;) Podkładki są rewelacyjnie, uwielbiam je robić.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. OI PICOT:
    MUITA SORTE PARA QUEM GANHAR COISAS TÃO LINDAS !!
    PENA QUE MORO TÃO LONGE..
    :0)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również zgłaszam się do zabawy :) Podkładki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne podkładki :)
    Biorę udział :D
    Banerek już widnieje na moim blogu - http://kosmetykoweszalenstwo.blogspot.com/
    E-mail : sylwciaa123@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie podkładki! Mam od ciebie już dwie szare więc myślę nad uzupełnieniem kompletu :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się do zabawy, banerek już umieściłam a blog obserwuję już od dawna :). Hmm, co do koloru podkładek to czarne bym chciała.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo chętnie wezmę udział w Twojej zabawie, urzekły mnie szare podkładki, takie jak te na tle Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny pomysl :) Mnie sie marza pomaranczowe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne ,więc i ja szczęścia spróbuję , mnie podobają się szare. Zabieram banerek i zostawiam wakacyjne pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  13. kochana zawsze chciałam mieć takie podkładki! zgłaszam się!

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie przyłączę się do zabawy. 26 mam imieniny, może wygram i będę miała fajny prezent ;-)))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Z przyjemnością wezmę udział w Candy :) Bardzo podobają mi się Twoje podkładki. Uwielbiam szarości więc wybieram szare podkładki, idealnie pasowałby do mojego szaro-turkusowego salonu. Może dopisze mi szczęście bo mam imieniny 26 lipca :)
    Banerek wstawiam na bloga. Pozdrawiam ciepło !
    Ania z http://inspiracjewmoimmieszkaniu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Podkładki superaśne, więc chętnie przyłączę się do zabawy. Kolor?nie jestem wybredna może być szary, turkusowy a może miętowy ,który będziesz miała pod ręką. Pozdrawiam
    marzenacegielka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Pomimo, że szydełkować potrafię, to jednak ustawię się w kolejce :))) Tym bardziej, że tego wzoru podkładek jeszcze nie szydełkowałam :))) A kolor...może zielony :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. I ja z chęcią zapisuję się do kolejki :)
    A podkładki wybrałabym zielone, pomarańczowe lub beżowe. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. I ja też się bawię:) podkładeczki cudne, aga0105@op.pl, pozdrawiam serdecznie, Aga

    OdpowiedzUsuń
  20. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/ Wybieram kolor szary

    OdpowiedzUsuń
  21. Z miłą chęcią biorę udział w zabawie, uwielbiam takie podkładeczki! Mój wymarzony kolor to chyba jakiś delikatny pastel, może mięta? Pozdrowionka, Asia

    OdpowiedzUsuń
  22. Przez te remonty prawie przegapiłam twoje candy ! oczywiście że się zapisuje! banerek wrzucam na blog a kolorek szary albo róż :) oba piękne nie mogę się zdecydować bo i ten i ten pasowałby idealnie. Decyzje pozostawiam Tobie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne zakładki, chętnie się przyłączę do zabawy :).

    Koloru jeszcze nie określę, bo w razie wygranej skonsultuję go z mamą, bo były one dla niej :).

    OdpowiedzUsuń
  24. Uuu też chcę :D U mnie fajnie wyglądałby żółty kolor, ponieważ przy jakichś spotkaniach rodzinnych zawsze na stół ląduje czerwony obrus :)
    Biorę udział :3
    Obserwuję jako Sadi
    Banner na: www.drunkpriest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam,
    zgłaszam swój udział w zabawie, wybieram kolor czerwony :)
    Pozdrawiam Ewa
    ewakro2012@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja również dopisuję się
    Obserwuję, a baner na http://zielonymyszak.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń