wtorek, 28 lipca 2015

Bransoletka szydełkowa

Zamówiłam kiedyś przez internet kilkanaście woreczków koralików z zamiarem wykonania z nich bransoletek. I tak sobie leżały w pudełku przez kilka miesięcy czekając na moją wenę. W końcu doczekały się i ostatnio w przypływie natchnienia zrobiłam prostą bransoletkę. Oczywiście nie z samych koralików, bo to na razie wyższa szkoła jazdy, ale ze zwykłego szydełkowego łańcuszka, w który wplotłam parę koralików. Dobre i to na początek. Najważniejsze to zacząć. Potem (mam nadzieję!) będzie już z górki :))
Do tego wszystkiego zrobiłam makramowe zapięcie. Dzięki temu bransoletka pasuje praktycznie na każdą rękę, ponieważ można ją dowolnie ściągać i rozciągać.




Materiał: bawełna
Szydełko: 2,5


31 komentarzy:

  1. Bardzo urocza i subtelna bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna !! Nic dodać nic ująć :) Oby ta wena twórcza częściej Cię nachodziła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajniutka taka wakacyjna !!! pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochaslam się w pomysle i kolorze . Super .

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej ojej :) Cudo :)) Świetne połączenie włóczki i koralików :) Gratuluję realizacji :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne :) Idealne przy secie z jakąś delikatną sukienką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczna :))) Mi osobiscie szydelkowe bransoletki baaardzo sie podobaja :))) To teraz czekam na nastepne :)) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna, potwierdza się reguła, że proste formy są piękne w swej prostocie :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna. Bardzo delikatna ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. O tak, najważniejsze to zacząć, a potem już pójdzie

    OdpowiedzUsuń
  11. Delikatna, prześliczna bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. que linda esta pulseira !!!
    a cor é muito linda e delicada...
    um bom fim de semana Picot !!
    :0))))0

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooooo jaka słitaśna, delikatna. Piekna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kingo, podziwiam i wzdycham. Ja tak nie potrafię.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna bransoletka, zapraszam po wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczna! Koraliki dodają uroku :)) A przy okazji może wpadniesz na konkurs? Różne przydasie do wygrania ^^ ♥klik♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna:) w sam raz na lato
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczna , prosta i elegancka :)

    OdpowiedzUsuń