piątek, 26 czerwca 2015

Twórcze Inspiracje 3-4/2015

Otrzymałam najnowszy numer Twórczych Inspiracji.
W numerze zaprezentowane są przeróżne techniki: frywolitka, szydełko, druty, koronka, haft... Są one dobrze i szczegółowo opisane. I zobrazowane.


Jest i moje szydełko. To mnie osobiście interesuje najbardziej. Na uwagę szczególnie zasługują dwie pozycje:
"Włóczkowe espadryle"
Myślę, że dość dobrze opisane. Oczywiście czy na pewno, to wyjdzie podczas wykonywania butów. Dołączony został również schemat i opis na kolorowego kwiatka wykorzystanego do zrobienia cholewki.
"Naszyjnik Jeżyk"
Wykonany koronką rumuńską. Według mnie wygląda ślicznie. Jak tylko zaopatrzę się w sznurek woskowany, to przetestuję ten wzór.
W numerze znajduje się też coś interesującego (tak mi się przynajmniej wydaje :)) dla miłośniczek haftu. Haft supełkowy. Na haftowaniu niestety nie znam się w ogóle, ale te malutkie elementy wykonane tą techniką, wyglądają naprawdę bajecznie.


I na koniec mam jeszcze pytanie. Otóż na ostatniej stronie gazety znalazłam reklamę włóczek Phildar. Czy któraś z Was robiła już coś z tej włóczki? A jeśli tak, to będę wdzięczna za pozostawienie opinii.

4 komentarze:

  1. Właśnie się dowiedziałam o tym magazynie z bloga Diana Art :) Ale to czasopismo jest do kupienia w sklepach czy drogą wysyłkową?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam kiedyś w Empiku. Podejrzewam, że znajdziesz tą gazetkę w każdym kiosku. Pozdrawiam :))

      Usuń
  2. Świetnie! Moje gratulacje :)
    Szkoda, że ja do tego mam akurat dwie lewe ręce :(
    Pozdrawiam! M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam tą gazetkę, czeka na przeczytanie ;)

    OdpowiedzUsuń