niedziela, 14 czerwca 2015

Szydełkowy ząb

Zrobiłam wczoraj szydełkowe zęby. Na wzór oczywiście trafiłam w internecie. Skorzystałam i w ten oto sposób powstało kilka uśmiechniętych ząbków, a dokładnie 3 :)) I na tym nie koniec.
Można je wykorzystać w różnoraki sposób. Fajnie będą prezentowały się w grupie, tworząc kolorową girlandę, ale również można ich użyć jako pojedynczych zawieszek. Wszystko zależy od upodobań.
Ząbki wykonuje się z elementów, które nie sprawiają większych trudności. Trzeba je jednak połączyć w całość, a to oznacza szycie... Co już nie należy do moich ulubionych zajęć. Na filmiku dodatkowo jest kieszonka z tyłu na banknoty. Ja pominęłam ten szczegół, ponieważ bardziej podobają mi się bez tej naszywki.


Materiał: włóczka akrylowa (Kotek, Kocurek)
Szydełko: 4,0
Wypełnienie: kulka silikonowa
Wzór: Crochet Jewel


I jeszcze w zieleniach :))


Miłego i słonecznego tygodnia!!!

31 komentarzy:

  1. Takie ładne wesołe ząbki mogłyby wisieć na zachęte w gabinecie stomatologicznym dla dzieci :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha,o tym samym pomyślałam :))

      Usuń
    2. Tak, tak :) i dzieciaki powinny je dostawać, za Wzorowego pacjenta!
      M.

      Usuń
    3. Porozmawiam z moją stomatolog ;-))

      Usuń
  2. Super ząbki! Pozytywne i w ładnych kolorkach :)) Ty powracasz do szydełkowania to teraz ja mam przymusowy odpoczynek :/
    Taka zamianka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję. Mam nadzieję, że szybko wrócisz do pełnej sprawności.

      Usuń
  3. Ale słodziutkie ząbki ;) Świetny pomysł z tym gabinetem dentystycznym, na pewno by się tam sprawdziły ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. muito alegre e divertida a ideia !!!
    como sempre um trabalho muito belo !!!
    :0)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny pomysł :-) Świetne ząbki :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodki - super pomysł muszę zrobic takie bo moje dziecko pójdzie pierwszy raz do dentysty i aby mu było przyjemnie to dostanie ząbkową przytulankę - dzięki za inspirację:)

    Zapraszam na wymiankę
    http://mojswiat-handmade.blogspot.com/2015/06/pocztowka-z-wakacji.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie. Zamiast strachu będzie miłe wspomnienie :))

      Usuń
  7. Fajne ząbki, można je wykorzystać na wiele sposobów. Świetnie wyglądają z uśmiechniętymi buźkami :)).

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne ząbki, dzieci będą nimi zachwycone ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, bo w postaci girlandy do jednego dzieciaczka już jadą :))

      Usuń
  9. Fajne usmiechniete ząbki! Do gabinetu dentysty girlanda jak znalazł ;) Albo gadzet dla dziecka po wizycie :) Wlasnie chodze z moim maluchem na wizyty i tak mi sie pomyslało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od razu stomatolog jest mniej straszny ;-))

      Usuń
  10. moja kruszyna zobaczyła twoje foto i mówi: mamo jakie śmieszne ząbale :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Maluszkowi się podoba :))

      Usuń
  11. Heh bardzo fajne! Potrafią rozbawić :)

    OdpowiedzUsuń