niedziela, 28 czerwca 2015

Buciki szydełkowe

Buciki szydełkowe. Wykonane praktycznie w całości z półsłupków. Niestety nie udało mi się prawidłowo uchwycić koloru tych turkusowych. Przejrzałam internet i okazuje się, że nawet producent tego właściwie nie zrobił, więc chyba ten kolor po prostu taki nieuchwytny jest :))
Kotek Turkus 16-2210




Materiał: włóczka akrylowa Kotek
Szydełko: 4,0/4,5
Wzór: Mely Designs

Marzy mi się już urlop... Plany są, ale jak to wszystko się ułoży, to zobaczymy. Na razie muszę czekać jeszcze kilka tygodni...
Po ostatnich wydarzeniach w Tunezji, to na pewno tegoroczny urlop spędzimy w Europie. To dość niebezpieczne wyruszać teraz w afrykańskie rejony.
W Polsce pogoda nie zachwyca. Od kilku dni mamy szarości. Do tego przelotne deszcze. Brak słońca. W związku z tym człowieka ciągnie tam, gdzie pogoda jest zagwarantowana, cały dzień słońce, a deszcz to niezwykłe zjawisko o tej porze roku. W końcu urlop, to czas odpoczynku w przyjemnej atmosferze, a nie złość z powodu kolejnego dnia spędzonego w pokoju w pensjonacie, bo tak pada, że nawet nie da się wyjść na dwór. Miałam kiedyś taki urlop nad naszym Bałtykiem... Praktycznie przez cały pobyt nad morzem padał deszcz. Nawet zdjęcia z tego okresu są szare. Ciężko zrobić dobrą fotografię, kiedy niebo zakryte jest chmurami...
Ale, żeby nie było tak całkiem na nie, to trafiłam też kilka razy na piękną, słoneczną pogodę nad naszym polskim morzem. I oczywiście - bawiłam się wtedy wyśmienicie :))
Jednak nad Bałtyk najeździłam się już dość, więc od kilku lat staram się odkrywać nowe morza i lądy. Jest tyle do zobaczenia...

Słonecznego tygodnia życzę!

27 komentarzy:

  1. Śliczne buciki , życzę udanego wypoczynku jak juz nadejdzie:) , z jednym się tylko nie zgodzę u nas tez jest wiele wspaniałych miejsc do zobaczenia
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Ależ oczywiście. Ja nie twierdzę, że u nas nie ma czego oglądać. Jest mnóstwo pięknych miejsc. Bardzo lubię jeździć w góry. Podróże i pobyty tam nigdy mi się nie znudzą. Natomiast Bałtyk już troszkę mi się opatrzył i przestał kusić. Nad nasze morze jeździłam 8 lat z rzędu. Aż w końcu powiedziałam sobie dość. Czas zobaczyć coś innego :))

      Usuń
    2. W sumie po 8 latach pewnie i ja bym chciała cos nowego zobaczyć :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Urocze buciki :) Mnie też już marzy się urlop :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Oby jak najszybciej nadszedł :)

      Usuń
  3. Buciki są przesłodkie. Sama nie potrafię szydełkowac, więc tym bardziej podziwiam. Słoneczko już się zbliża:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję :)) Podobno idzie poprawa :)

      Usuń
  4. Jakież urocze!!!!
    A my z małżem jedziemy nad nasz Bałtyk.Fakt,na pogodę nie mamy wpływu ale może się uda ;p
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś słyszałam w informacjach pogodowych, że od środy mają być upały i to chyba w całej Polsce. Dlatego może i z tą pogodą nad morzem też będzie OK. :))

      Usuń
  5. Tak patrzę na te buciki i patrzę i aż mi łzy stanęły w oczach,bo przypomniałam sobie jak mi babcia,której już długo nie ma zrobiła takie papucie.Twoje są cudowne!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozczulają mnie te buciki :))) Są cudne :D
    Ja urlop zaczynam od czwartku :), kierunek Londyn oby była pogoda bo w Szkocji niestety pogoda nas nie rozpieszcza :/
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. lindos sapatinhos !!!
    belo trabalho;
    :0)))
    http://elianeapkroker.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjne te twoje szydełkowe buciczki. Super.

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodkie buciki :). Wyglądają ślicznie. A co do zdjęć to niektóre kolory tak już mają, że choćby się człowiek dwoił i troił, to i tak co zdjęcie, to wygląda inaczej i na każdym nie tak jak na żywo ;).
    A wyjazdu na urlop, gdzie by nie był i tak zazdroszczę ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne buciki :-) Cudne kolory i rewelacyjny wzór.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne butki:) Na pewno znajdziecie jakieś fajne miejsce na wakacje.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne buciki ;) Kolor musi być przepiękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. sama bym takie nosiła :) Nadchodzą upały więc będziemy mieć Tunezję w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Słodkie i urocze, zwłaszcza turkusowe :)
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń