sobota, 9 maja 2015

Szydełkowy szal

Z braku możliwości wykonywania mniejszych form, które uwielbiam, zrobiłam szal. Bardzo gruby szal, bo szydełkiem 8,0. Średnio pasuje do obecnych temperatur :) Niestety tylko to ostatnio udało mi się wykonać usztywnioną ręką. Jeszcze przez tydzień będę nosić ortezę, a potem to zobaczymy, co dalej z tym nadgarstkiem.






Materiał: gruba włóczka (akryl z moherem)
Szydełko: 8,0
Wzór:  Fiber Flux

I jak na złość dostałam ostatnio od mojego M. trzy motki Kocurka. I to kolejna partia włóczek, które obecnie leżą i czekają na moje ozdrowienie. Zła jestem na tą rękę. Tyle mam projektów w głowie, a nic nie mogę zrobić.

Pogoda piękna. Słońce świeci od rana. Zazieleniło się za oknem. Zdecydowanie jestem wiosenno-letnim człowiekiem. Uwielbiam te pory roku :))


Miłego i słonecznego weekendu :)))


44 komentarze:

  1. Niech Ci ręka szybko zdrowieje. Trzymam kciuki. A szal super. Będzie jak znalazł jak przyjdzie zima:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szal przyda się na zimne dni. Oszczędzaj rękę, oby szybko wróciła do pełnej sprawności. Pozdrwiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Szal wspaniały ,zdrowiej kochana i oszczędzaj rączkę .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie nadwyrężaj ręki. ;) Radzę Ci spędzać więcej czasu własnie na dworze aby choć odrobinę mniej myśleć o projektach.
    Szalik bardzo ładny i przynajmniej przygotowana jesteś na następną zimę czy chłodniejsze dni. ;))
    Pozdrawiam ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogłam się powstrzymać :)) Ale jutro mam zamiar spędzić czas na dworze, więc zajmę się czymś innym :))

      Usuń
  5. A ty zamiast oszczędzać rękę to dalej dziergasz?! ;p Zwolnij troszkę!
    Uwielbiam takie kominy-czy to w wersji zimowej,czy tez wiosennej :)
    Zamiast dziergać mleczy tych narwij i miodek ugotuj ;p
    Hehe,teraz jak się sama wzięłam za szydełko,to już spokojnie wiem o czym piszesz-nr szydła,włóczki,schematy itp :)) Wcześniej to była czarna magia ;p
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że o tym miodku ostatnio myślałam :)) Chyba zrobię pożytek z tego zastoju szydełkowego i zrobię kilka słoiczków.
      A Ty dziergaj, bo super Ci to wychodzi :)))

      Usuń
  6. To teraz obowiązkowa przerwa, bo ręka musi dojść do siebie. Życzę szybkiego powrotu do dziergania :), szalik świetny :)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  7. Szal jest super ;) Trzymam kciuki za rękę, żeby szybko wróciła do sprawności, a za Ciebie, żebyś była bardziej cierpliwa i nie nadwyrężała jej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cierpliwość to chyba nie jest moja mocna strona :))

      Usuń
  8. Cudny szal w pięknym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyda się na jesień. Świetne wykonanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super szalik :)) Zdrowie najwazniejsze ,a wiec kuruj sie !!! A na robotki jeszcze bedziesz miala duzo czasu :)) Milej niedzieli Ci Zycze :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że ten nadgarstek w końcu się naprawi :))

      Usuń
  11. Szal jest śliczny i będzie jak znalazł na chłodniejszą porę. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w wolnej chwili do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szal przyda się na chłodniejsze dni a teraz trzeba chyba oszczędzać rękę, żeby gorzej nie było. Za oknami mam taką samą mleczolandię, pozdrawiam i szybkiego powrotu do formy życzę :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oszczędzam, oszczędzam, a wielkiej poprawy na razie nie widzę :(((
      Lubię takie żółte łąki :)

      Usuń
  13. Szali nigdy dość,piękny jest.Zdrówka życzę ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja bardzo lubię takie grube szale, zawsze sie przydają, nawet na chłodniejsze dni w lecie.
    pozdrawiam i zdrówka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że takich chłodnych dni latem będzie mało :))

      Usuń
  15. Rewelacyjny szal! Uwielbiam takie grubaśne dzianiny.
    Życzę Ci dużo zdrowia.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny szal, lubię takie grube :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie wiedziałam że jak się ma usztywnioną rękę to można tworzyć takie cudeńka... nadzwyczajne!

    udanego weekendu, Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grubym szydełkiem dałam radę :)) Już nie mogę doczekać się, kiedy zacznę robić inne rzeczy.
      Pozdrawiam :))

      Usuń
  18. Wracaj do pełni sił kochana.
    Ps. Robisz też kocyki szydełkowe? Bo nie pamiętam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Tak, kocyki też lubię robić.

      Usuń
  19. Masz gdzieś Kiniu kocyki na zdjęciach? Chętnie bym zobaczyła i byłabym zianteresowana :)

    OdpowiedzUsuń
  20. W wolnej chwili napisz mi prosze na maila :) Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny szal, serdecznie pozdrawiam i życzę zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń