niedziela, 31 maja 2015

Inspiracje - sukienki szydełkowe

Już jakiś czas noszę się z zamiarem wykonania czegoś dla siebie. I to nie szala, rękawiczek czy czapki, ale sukienki. Bardzo podobają mi się suknie zrobione na szydełku. Mają swój urok...
Cały czas odkładam to na później, ponieważ przeraża mnie to, że będę musiała tak dużo czasu poświęcić na jedną rzecz. Myślę jednak, że warto wykonać coś tak ładnego tylko dla siebie :))
A czy Wy lubicie szydełkowe sukienki?
A teraz kilka inspiracji:






Z ręką coraz lepiej. Leki działają, boli mniej i mam nadzieję, że ten ból zniknie całkowicie.
Niedługo zabieram się za szydełkowe zaległości :)))

Życzę dużo słońca. U mnie go nie brakuje. Cudna, letnia pogoda od rana :))

23 komentarze:

  1. No to do dzieła!! ;)
    pozdrawiam

    p.s. pierwsza Oscara de la Renta .... śni mi się po nocach od kilku lat :D
    druga i piąta szybko się robi... wiem z doświadczenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też ta pierwsza bardzo się podoba. I kolor, i fason...
      Skoro szybko, to myślę, że dam radę :))

      Usuń
  2. Jak na razie wyszydelkowalam dla siebie tylko jedna, podobna do tej niebieksiej ze zdjecia: http://mojeszydelkoweprzygody.blogspot.de/2013/08/sukienka-sukienka.html Szydelkowalam przez miesiac. Jka na razie to widzi mi sie zrobienie dla siebie bardzo dluugiej szydelkowej spodnicy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam :)) Bardzo ładna. Szydełkowe spódnice też ślicznie wyglądają.

      Usuń
  3. Zgadzam się,że szydełkowe sukienki mają swój urok,a kobieta ubrana w taką sukienkę wygląda kusząco i oryginalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie inspiracje piękne :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi też bardzo podobają się sukienki szydełkowe ,ale nie posiadam żadnej .
    Pierwsza i czwarta są śliczne ,cieka jestem co powstanie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :))) A ile będzie marudzenia ;)

      Usuń
  6. Bardzo mi się podobają takie sukienki, może kiedyś się skuszę na taką ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś miałam taką szydełkową sukienkę i tunikę :))
    Czekam zatem na twoje dzieło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że szybko marzenie stanie się rzeczywistością :))

      Usuń
  8. amo vestidos de croche !!!
    meu vestido de casamento foi de croche feito pela mamãe !!!
    lindo não é mesmo ?
    :0))

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne są :) Szczególnie taka w błękicie nad wodę :))) nad morze :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne są. Też do nich wzdycham ale tak jak Ty zabrać się nie mogę...
    Nie przeforsuj tylko ręki od razu. ;)
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne sukienki aż chciałoby się zrobić takie samemu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niezłe:) Lubię na kimś.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne sukienki. Ciekawa jestem czy zdecydujesz się którąś wydziergać?
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiecki niesamowite! Zwłaszcza ostatnia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Do teraz nie myślałam o szydełkowych sukienkach ale właśnie wszystko się zmieniło i to przede wszystkim dzięki sukience nr 2. Jest piękna! Bardzo jestem ciekawa jaką Ty zrobisz.

    całuję, Ania

    OdpowiedzUsuń