sobota, 18 kwietnia 2015

Różowe podkładki szydełkowe

Wykonane na zamówienie. Moim ulubionym wzorem, więc robiłam je z przyjemnością. Pierwszy raz na różowo. Myślę jednak, że całkiem fajnie wyglądają w tej kolorystyce.



Materiał: włóczka akrylowa Kotek
Szydełko: 4,0

A z rzeczy bardziej przyziemnych, to ręka nadal boli. Nie tak intensywnie, jak na początku, ponieważ opaska uciskowa i maść przeciwbólowa zrobiły swoje, ale mimo wszystko nadal odczuwam dyskomfort. Chyba będę musiała wybrać się do lekarza...

Kolejna nieprzyjemna sprawa, to kleszcze. I to wcale nie w lesie, ale na zwykłym trawniku. Otóż wczoraj takiego jednego delikwenta miał mój pies. Zawsze udawało mi się wyciągnąć robala w całości, a tym razem został w ciele mały, czarny punkcik. Weterynarz kazał czekać aż organizm sam pozbędzie się ciała obcego. Myślałam, że jeszcze mam czas z aplikacją kropelek, ale jak widać nie ma co zwlekać i wczoraj zamówiłam pakiet na cały sezon.
Najgorsze jest jednak to, że to cholerstwo nie żyje już tylko w lasach, na krzakach czy wysokich trawach, ale pcha się coraz bliżej ludzi. Druga sprawa, to te choroby, które mogą nastąpić po ugryzieniu. Nawet nie chce mi się o tym myśleć...

Weekend zimny. Dziś u mnie padał śnieg na przemian z deszczem. Nieprzyjemnie. Pozostaje ciepła herbatka i kocyk :)


53 komentarze:

  1. Ja też bardzo lubię takie podkładki :)
    Oj tak,niestety kleszcze to już nie są tylko i wyłącznie mieszkańcy leśni ale wszędzie się to rozprzestrzeniło ;/ Ja już byłam z psinką po kropelki jakiś miesiąc temu ale i tak codziennie ją przeglądam,bo to nigdy nie wiadomo-mimo tych specyfików i tak może się zdarzyć ;/ Najgorsze własnie to choroby pokleszczowe,które mogą się skończyć tragicznie dla zwierzaczka ;/
    A co do bólu ręki to może idź do ortopedy niech ci da skierowanie na zabiegi.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślę, że ortopeda to jest dobry pomysł. Może coś poradzi na te bóle.

      Usuń
  2. A może to zwyczajne przemęczenie ręki od robótek, w każdym bądź razie zdrówka życzę :)
    Psiakowi zaaplikowałam tabletkę działającą 3 m-ce przeciw kleszczom, w poprzednim sezonie skutkowały :)
    Pozdrawiam!
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tabletkach nie słyszałam,jedynie o kropelkach no i obroży ale ta ostatnia chyba najmniej skuteczna.

      Usuń
    2. Dziękuję :)) A co to za tabletka? Jedna dawka kropli działa przez 1 miesiąc. Jakby ta tabletka była skuteczna, to chętnie podałabym ją mojemu psu.

      Usuń
    3. No właśnie,trzeba podpytać Martę :))

      Usuń
  3. Piekne podkladki. Super wygladaja with rozowym kolorze. Well done! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Chyba zrobię więcej w takich wiosennych, radosnych kolorach.

      Usuń
  4. Piekne podkladki. Super wygladaja with rozowym kolorze. Well done! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ficou muito , muito bonito !!!!
    piękny
    :0))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie wyglądają w różu, wzorek jest bardzo wdzięczny. Mój pies też łapie kleszcze, wystarczy, że przejdzie się po wysokiej trawie. Jak na razie nie złapał żadnego choróbska a jest już psim staruszkiem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ładny ten róż. Ręka rzeczywicie może od robótek boleć- mnie czasem poniesie to i w barku potrafi mi ,,pstrykać" , że nie można ruszyć.
    Kleszcze z roku na rok bardziej bezczelne chyba bo i u mnie przy samym domu potrafią się przypałętać. No i trzeba pilnować, oj trzeba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Teraz to po króciutkiej trawce spacerujemy :))

      Usuń
  8. Podkładki bardzo fajnie wyglądają w różu :) Życzę zdrówka i polecam odwiedzić ortopedę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Podkladki Sliczne :)) Co do reki mysle ,ze musialabys na jakis czas odlozyc szydelko calkowicie :((. Ja tak mialam jak robilam kocyk i tylko czas bez szydelkowania pomogl i wszystko wrocilo do normy.
    Co do kleszczy mam nadzieje ,ze Twojej psince nic nie bedzie !!! Moja Emilie ma teraz tydzien wychodzenia z dziecmi z przedszkola do lasu . Tak wiec od poniedzialku zaczyna sie u mnie ogladanie dokladne,trzeba uwazac.
    Koniecznie musisz wpasc do mnie na ten babski wieczorek,dla zdrowotnosci hihi i dobrego samopoczucia :))) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Odpoczywam od szydełka. Obiecałam sobie, że nie dotknę go przynajmniej przez 2 tygodnie. Zobaczymy, jak będzie w praktyce :))
      A na kleszcze trzeba uważać i dokładnie oglądać po spacerach w miejscach, gdzie mogą one występować.

      Usuń
  10. Śliczne podkładki i nawet różowy za którym nie przepadam to tutaj mi nie przeszkadza:)
    Co do kleszczy to pilnujcie się, bo po bolierozie jest mój M i to paskudna choroba wyniszczająca cały organizm.
    pozdrawiam niedzielnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne, jak zawsze :) miłej niedzieli Kiniu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Oszołamiający kolor, idealny na tę porę roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne, śliczny kolor.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale śliczne :)
    Oryginalne ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Podkładki jak zwykle śliczne. Oj biedna ta twoja ręka. Daj jej odpocząć i przejdź się do lekarza bo długo już boli...
    Życzę zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Od szydełka odpoczywam, ale za to teraz nadrabiam zaległości blogowe ;))

      Usuń
  16. Śliczny kolor- jeden z modnych w tym sezonie, sporo rzeczy już widziałam w takich jasnych kolorkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie Ci wyszły a ten kolor bardzo ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne i piękny kolorek!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam takie podkładki od razu wiosnę można poczuć

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne podkładki, kolor też mi się podoba! Śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  21. Podkładki prześliczne:) My psiaki zabezpieczamy już od marca. Teraz te kleszcze jakieś zmutowane są. Jak jedziemy do lasu to wiemy mniej więcej gdzie są zakleszczone miejsca i tam już nie chodzimy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Mój też już po pierwszej dawce. Szkoda, że w tym roku się zagapiłam...

      Usuń
  22. Piękne podkładki. Bardzo podoba mi się kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Podkładki nawet w różowym kolorze bardzo mi się podobają :)

    Z ręką kochana idź jak najszybciej, bo jak długo możesz się męczyć :( Pogoda też u was nie nastraja :(

    A pieskowi współczuję :( I faktycznie teraz to na najzwyklejszym trawniku można złapać kleszcza :/

    Ślę buziaki i słoneczko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Lekarz zaliczony. Odpoczywam :))

      Usuń
  24. Śliczne. A ten kolorek - cukiereczek.

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne podkładki. Dziękuję za odwiedziny u mnie i zapraszam ponownie

    OdpowiedzUsuń