sobota, 25 kwietnia 2015

Paczka z czapkami i prezent

Dzisiaj wysłałam paczkę do Fundacji. Znalazło się w niej sporo czapeczek i jeden szalik. Mam nadzieję, że spełnią one swoją funkcję i ogrzeją głowy dzieci, a także sprawią im radość.
Włóczki jeszcze sporo zostało, więc następną paczkę wyślę za jakiś czas. Nie nastąpi to jednak za szybko, ponieważ mój nadgarstek ewidentnie szwankuje. Zgodnie z zaleceniami ortopedy przez najbliższe dwa, trzy tygodnie mam oszczędzać prawą rękę i nosić stabilizator. Oby to pomogło, ponieważ w ostatnich dniach bóle znacznie się nasiliły. O ile na początku był to lekki dyskomfort, to teraz czuję ból ciągnący się od nadgarstka do łokcia.



Kilka dni temu otrzymałam paczuszkę od Marzenki z bloga Kociołek Meni
Znalazła się w niej forma do tarty, którą wygrałam biorąc udział w Wielkanocnym Candy oraz dodatkowa niespodzianka w postaci dwustronnych wykrojników do ciastek (tak się to chyba fachowo nazywa). Na pewno prezenty będą użytkowane. Marzenko - jeszcze raz bardzo dziękuję :))


Miłego weekendu!

21 komentarzy:

  1. To piękne,że pomagasz innym...to wazne i piękne.Pozdrawiam cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Mam nadzieję, że ktoś tam daleko się ucieszy.

      Usuń
  2. Piękne czapeczki na szczytny cel :), ale i upominki z candy świetne!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. que lindos estão os chapéus !!!
    Piekny !!
    espero que melhore o seu braço para voltar a fazer coisas tão lindas !!!
    :0))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Też mam nadzieję, że ręka szybko wróci do formy.

      Usuń
  4. Wspaniały cel ,na pewno dzieci będą ucieszone.
    Nagroda super.
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że z nadgarstkiem będzie lepiej. Zdrowiej!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne czapeczki, pozdrawiam cieplutko i dużo zdrówka życzę:)
    ręki nie przesilaj bo może być groźnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Cały dzień oszczędzałam, chociaż szydełko korci...

      Usuń
  7. Super pudło ślicznych czapeczek! :) A rękę oszczędzaj i kuruj!

    OdpowiedzUsuń
  8. oh... biedna ta twoja ręka. Czapeczki oczywiście fajne i na pewno przyniosą dzieciom radość.
    Prezenciki super.
    Pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biedna... ale liczę na to, że szybko wrócę do formy :))

      Usuń
  9. Suuper poradzilas sobie z czapeczkami :) Gratuluje Ci super wygranej :) A teraz kuruj sie ,dbaj o siebie ,bo Twoje zdrowie najwazniejsze !!! Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super czapki ;)
    Gratuluję wygranej, czekam na jakieś zdjęcia z jej wykorzystaniem i jakiś dobry przepis :)
    Wracaj do zdrowia, Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały cel, dzieci na pewno się ucieszą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kinguś niezmiernie się cieszę, że paczuszka doszła :)))
    Przepraszam, że dopiero teraz odpisuję ale ostatnio na bloga mi coś nie po drodze :/
    Jak twoja ręka ? Mam nadzieję, że lepiej a jeśli nie to prędko do lekarza !

    Czapeczki piękne, dobre masz serduszko :)))

    Buziaki i pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń