czwartek, 30 kwietnia 2015

Malutkie buciki szydełkowe

Kiedyś zrobiłam malutkie kozaczki szydełkowe. Powinny być ze sznurówkami, ale nie zdążyłam ich wykonać, więc prezentuję w lekko niedokończonej wersji.
Wzór bardzo prosty. Można znaleźć go tutaj: Hectanooga1


Materiał: włóczka akrylowa
Szydełko: 5,0

I na koniec: zestaw włóczek na kolorową czapkę. Jednak zanim zabiorę się za nie, to troszkę minie...


Zgodnie z prognozami pogoda się zepsuła. Wieczór dość zimny.
Ciekawe jaki będzie cały weekend.
Przede mną trzy dni słodkiego lenistwa. I zamierzam wykorzystać ten czas tylko na odpoczynek :))
I tego samego Wam życzę!

15 komentarzy:

  1. Milusie te buciki. Hehe, u mnie grad padał:D

    Uściski!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Poranek był słoneczny i ciepły, ale teraz to już tylko szarość...

      Usuń
  2. Sliczne buciki :)) Kolorki na czapeczke rowniez Sliczne :) Kochana wypczywaj i wypoczywaj :))) Zycze Ci poprawy pogody !!! I Zdrowka !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobrze robisz odpoczywając w ten weekend. Ja co prawda posprzątałam dziś już cale mieszkanie ale na tym kończę i nie pracuję ;)
    Kozaczki śliczne.
    Pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe buciki :-) Słodkie maleństwa :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne buciki
    Co ty na wspólną obs?
    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne są te malutkie buciczki :) Masz talent do takich rzeczy
    Wspólna obserwacja? Jeśli tak zacznij i napisz, odwdzięczę się ;)
    Zapraszam http://infinityyoung01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń