poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Czapeczki szydełkowe - ciąg dalszy...

Pogoda nas nie rozpieszcza. Te święta są wyjątkowo zimne. Dziś poranek przywitał mnie śniegiem. Ręce mi opadły, jak wyjrzałam przez okno. Mam serdecznie dość takiej aury. Gdzie ta wiosna????

Kolejna porcja szydełkowych czapek.
Ręka boli troszkę mniej, więc udało mi się zrobić kilka sztuk. Muszę sprężyć się i jak najszybciej wysłać paczkę do fundacji. Na realizację czekają też inne projekty. Mam nadzieję, że niedługo będę mogła je pokazać :))



I robię następną :)))



Miłego odpoczynku w ten świąteczny dzień  :))


37 komentarzy:

  1. Podziwiam, że pomimo bólu ręki dałaś radę tyle wydziergać. :)
    No i oby ta pogoda się poprawiła.
    Życzę zdrowia i miłego popołudnia ;)
    Anio.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)) A prognozy są obiecujące - podobno nadchodzi słońce :))

      Usuń
  2. cudne kolory. :) czy mogę spytać jak zrobiłaś tą zieloną ?:)
    świąteczne pozodrowienia :) - Patii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście. Zielona - podstawa czapki, to słupki. Zwiększałam do osiągnięcia odpowiedniej średnicy. To taka standardowa podstawa. Następnie kilka rzędów to pojedyncze słupki. A ten ściągacz na dole czapki, to słupki reliefowe: raz z przodu, raz z tyłu. W razie trudności - pomogę, więc pisz śmiało.
      Pozdrawiam :))

      Usuń
  3. Fajne, zabawne, kolorowe :) Pozdrawiam świątecznie jeszcze - M.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne czpunie robisz. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne czapeczki:)
    dużo zdrówka Ci życzę, a śnieg niestety i u nas leży,brr
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. są świetne
    Zapraszam na linkowe party http://divianaart.blogspot.com/2015/04/pokaz-swego-bloga-innym-czyli-linkowe.html#more

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Na imprezkę oczywiście wpadnę :))

      Usuń
  7. Ładne kolorki ;) najbardziej podobają mi się ten różowy i oliwkowy...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ekstraśne! Wiosenne i kolorowe :)
    Miłego dnia!
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) A dziś u mnie wiosna na całego!

      Usuń
  9. Piękne, piękne i jeszcze raz piękne !!!! :)
    Dobrze, że ręka mniej boli a śnieg to już przesada :(
    U nas wiosna, słońce i około 17 stopni :)))
    Pozdrawiam i wysyłam słoneczko do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) W końcu dotarła i do nas. Mam nadzieję, że zostanie na dłużej :))
      Pozdrawiam.

      Usuń
  10. Piękne czapuchy, podziwiam za wytrwałość i zaangażowanie się w tak szczytny cel :)).

    OdpowiedzUsuń
  11. super te czapusie.... chyba muszę spróbować ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale ładne kolory :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Szare najbardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Szary to jeden z moich ulubionych kolorów :)

      Usuń
  14. Rany ilez to roboty ! taka szara czapeczka by mi się przydała :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Suuper czapeczki :)) a jak Twoja reka ?? mam nadzieje ,ze wszystko dobrze. To jednak duzo pracy na raz,uwazaj tam na siebie :)) A pogoda w Polsce na swieta to jakis meksyk haha :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne są Twoje czapeczki. Życzę dużo zdrówka i ciepłej, zielonej wiosny :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń