sobota, 28 lutego 2015

Twórcze Inspiracje Marzec 2015

Mini recenzja.
Otóż od jakiegoś czasu, raz na dwa miesiące otrzymuję egzemplarz "Twórczych Inspiracji". Wczoraj wyjęłam ze skrzynki numer marcowy. I muszę przyznać, że bardzo mi się podoba. Znalazłam w nim wiele ozdób wielkanocnych wykonanych różnymi technikami. Wśród nich pojawiło się również moje ukochane szydełko. Zamieszczony został szczegółowy opis ozdobnej powłoczki na jajka. Jednak, aby nie było nudno: pierwsza część została wykonana szydełkiem, druga - koronką pętelkową. I ta ostatnia technika bardzo mnie zaciekawiła. Myślę, że pokuszę się o stworzenie takiej koronkowej powłoczki.
Zainteresowały mnie też pisanki z koralików, pisanki strukturalne (wyglądają obłędnie) oraz zajączki ze skarpet. Myślę, że każdy rękodzielnik znajdzie w tym numerze coś dla siebie.

Okładka i spis treści:



15 komentarzy:

  1. Oglądałam ten numer w sklepie i bardzo spodobały mi się pisanki z tymi koronkami :) Może się jeszcze za nie wezmę przed Wielkanocą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do Wielkanocy jeszcze kawałek, więc na pewno zdążysz :)))

      Usuń
  2. olá Picot:
    acho lindo a tradição polonesa e ucraina das Pessankas e de ovos enfeitados.
    aqui onde moro tem colonização polonesa e ucraína , então a gente conhece esta tradição.
    é muito lindo isto!!!
    admiro as maravilhas que são feitas em ovos !!!
    Felicidades ...
    Eliane

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajączki ze skarpetek, czy pisanki z koralików to może być świetny i niepowtarzalny pomysł :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mnie zaciekawiłaś tm pismem ,kto wie może sobie takie sprawię .

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiedziałam,że jest takie czasopismo,musze jutro zajrzeć do sklepu i zobaczyc bo bardzo mnie zainteresowałaś.Dzieki za polecenie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam, zakupiłam po raz pierwszy i na pewno muszę zamówić prenumeratę by mi nie umknęły żadne numery.

    OdpowiedzUsuń
  7. Też posiadam ten numerek ;) Różnorodność technik jest duża w tym numerze.
    Jestem ciekawa koronkowej powłoczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie cudeńka a ja nie mam czasu na nic :((

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten numer jest bardzo udany :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy jeszcze nie przeglądałam tej gazety ale zainteresowałas mnie, musze sprawdzic czy jest w moim kiosku.

    buziak :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba się jutro rozejrzę za tym numerem.
    Pisanki z okładki-super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe wzory zawsze są na wagę złota :):):)

    OdpowiedzUsuń