sobota, 7 lutego 2015

Szydełkowa Czapka Elf

Poza ogromem minusów zima posiada także kilka plusów. Jednym z nich jest więcej czasu na dzierganie. Mróz za oknem nie zachęca do dłuższych spacerów. A dziś jest wyjątkowo zimno. Odczułam to na własnej skórze wędrując po śniegu z psem. I dlatego dziś wychodzę tylko z konieczności, a wolny czas poświęcę na prace szydełkowe i czytanie książki.
Miałam taką cichą nadzieję, że jednak zima nie zawita do nas w tym roku... Ech...
Przedstawiam zatem czapkę-elfa, której kawałek prezentowałam w poprzednim poście. Czapkę zrobiłam słupkami i półsłupkami. Rozmiar mini - czyli na noworodka.


Materiał: włóczka Kotek
Szydełko: 4,5/5,0
Wzór można znaleźć TUTAJ

Chciałam także pochwalić się wygraną w rozdaniu u Anety
Otrzymałam śliczny wisiorek, próbki i mydełko.
A oto prezenty w całej okazałości:


I na koniec deser. Ciasto, które sama zrobiłam. Taki mini-torcik. Biszkopt przełożony kremem i posypany kolorowymi wiórkami.


Miłego weekendu!

40 komentarzy:

  1. Jaka fajna czapa ! *
    Pozdrawiam http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna ta czapeczka wyszla Ci :)) Gratuluje wygranej :) A torcik mniaam :)
    Ja rowniez czekam na wiosne juz , za oknem slonko ,ale i bardzo zimno. Byyle do Wiosny ,juz nie moge sie doczekac,aby mozna bylo rowerem pojezdzic :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) A u mnie słońca brak. Tylko ta wszechogarniająca biel... Pozdrawiam :))

      Usuń
  3. Piękna czapeczka !!! :)
    Gratuluję wygranej kochana. Narobiłaś mi smaka na ciasto mmmmm :D
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Myślę, że dla Ciebie ciasto to mały problem - raz, dwa i gotowe :))

      Usuń
    2. Kinga uwierz mi, że nie raz potrafiłam zepsuć nawet najprostsze ciasto :D np. biszkopt na samych białkach a potem byłam zdziwiona, że ciasto twarde jak kamień :D

      Usuń
  4. Ktoś będzie miał piękną sesję zdjęciową w tej czapeczce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie takie jest jej przeznaczenie :)))

      Usuń
  5. Świetna :) Taka śmieszna i wiosenna!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No i doczekałam się finału, fajnie wyszła elfia czapeczka. Ciasto wygląda smakowicie, szkoda, że nie można poczęstować się przez monitor ;). Ja uwielbiam zimę, ale niestety u mnie coś ona kaprysi w tym roku i raczej słabo ją widać, dzisiaj u mnie na plusie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja bardzo chętnie podaruję Ci trochę śniegu :))

      Usuń
  7. Ale ładna czapeczka :) juz sobie wyobrazam malenstwo w niej ooooj :D
    Torcik wyglada apetycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czapeczka jest suuuper :) ! Dzięki za podanie gdzie można znaleźć wzór :) I gratuluję wygranej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Jeśli masz zamiar zrobić ją na podstawie tego wzoru, to proponuję nie odcinać nitek po każdym rzędzie, tak jak jest to tam pokazane. Zaoszczędzisz sporo czasu :))

      Usuń
  9. Super czapka i świetnie dobrane kolory! :)
    P.S. Wejdź na mój ostatni post czeka tam na Ciebie niespodzianka :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Ale mnie zaskoczyłaś :)))

      Usuń
  10. tak mi się ostatnio wydawało, że to będzie elfowa czapa:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocza czapunia!!! :))
    Gratuluję wygranej :)
    A ciachem się częstuję! :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. I ja miałam nadzieję, że zima nie przyjdzie. Jednocześnie cieszę się, że jednak jest dość łagodna.
    Czapa- świetna! A ciacho to chętnie bym skubnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś jest troszkę cieplej, ale za to śniegu zdecydowanie więcej niż wczoraj...
      A ciastem proszę się częstować ;))

      Usuń
  13. Jaka urocza czapeczka :)
    Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lovely hat!!
    Have a nice week, greetings.:*

    OdpowiedzUsuń
  15. O mamo,ale słodziutka ta czapka!!!Gratuluję wygranej!!A torcika gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  16. QUE CHAPÉU MARAVILHOSO, FICOU MUITO LINDO O DETALHE !!!
    PARECE QUE PERTENCE A UM ELFO OU DUENDE !!!
    ENCANTADOR....
    QUERO UM PEDAÇO DO BOLO......
    PODÍAMOS DIVIDIR UM POUCO DO SEU FRIO COM UM POUCO DO NOSSO CALOR !!
    ASSIM FICARIA MAIS EQUILIBRADO.
    NUNCA TIVEMOS UM VERÃO TÃO QUENTE !!
    ABRAÇOS DO BRASIL !!!
    :0)))))

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudna czapeczka i wydaje się,że nietrudna w wykonaniu! Dzięki za pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  18. Czapeczka słodziutka jak torcik , który zrobiłaś :-) Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczniutka czapusia:) torcik wygląda pysznie :) a prezencików gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna czapeczka, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. czapeczka jest przesłodka- chyba podobnie jak ciasto ;-))

    OdpowiedzUsuń
  22. Pieknie wygląda takie połaczenie kolorów dodać do tego dokładną pracę i otrzymamy piękną czapusie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale ta czepeczka jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Chyba nie jeden elf chciałby mieć taką czapkę:)

    OdpowiedzUsuń