niedziela, 22 lutego 2015

Podkładki szydełkowe

Mam większy zapał do pracy niż w prawdziwie zimowe dni. Chyba to słońce za oknem tak mnie napędza :)) Trzeba kuć żelazo póki gorące i wykorzystać te wielkie chęci do kilku projektów. A w szczególności do tych, które już jakiś czas temu zostały rozpoczęte i czekają na wykończenie. Zazwyczaj staram się wszystko zrealizować do końca, ale mam kilka takich robótek, do których nie miałam serca. Szkoda było mi je spruć, bo to jednak trochę pracy, ale zabrakło chęci do ostatecznego wykończenia. Leżą i czekają na lepszy moment...

Ostatnio zrobiłam komplet (6 sztuk) podkładek szydełkowych. Wykorzystałam mój ulubiony wzór, który jakiś czas temu prezentowałam w tym poście: Podkładki



Materiał: włóczka akrylowa
Szydełko: 4,0

A z rozpoczętych robótek na pierwszy ogień idzie szydełkowe serce.
Serce będzie wypychane, dwukolorowe.
Na tym ostatnio skończyłam:


Słonecznej niedzieli :))

41 komentarzy:

  1. Pięknie !! Mnie też słońce motywuje :-) pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne :)
    Właśnie podebrałam sobie od Ciebie wzór i będę próbować swoich sił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W przypadku niejasności służę pomocą :))

      Usuń
  3. Zawsze piękne te Twoje podkładki :) Takie w pastelach bym widziała u siebie :)
    Miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Pastelowych jeszcze nie robiłam. A podobno pastele będą królowały tej wiosny :))

      Usuń
  4. Podkładki super, sama skorzystałam z Twojego wzoru , ale jeszcze nie pokazywałam ich w moim wydaniu :)
    Sama wzięłam się za wykańczanie rozpoczętych robótek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)) To trzeba zdjęcia zrobić i pokazać :))

      Usuń
    2. Będą może jeszcze w tym miesiącu nawet :)

      Usuń
  5. U mnie właśnie wychodzi słońce :). Kwiatki - podkładki bardzo ładne!
    Miłego dnia :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) U mnie świeci od rana i mam nadzieję, że tak będzie cały dzień.

      Usuń
  6. Uwielbiam takie podkładki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Może sobie zrobię takie:) Dzieki za wzór.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki komplet podkładek zawsze się przydaje :)

      Usuń
  8. A wszystkie w komplecie idealnie zrobione, co do milimetra :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny kolor, fajnie sobie na taki popatrzeć kiedy za oknem szaro :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię robić podkładki z tego wzoru:) Twoje wyszły ślicznie;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne podkładki :-) Serduszko śliczne :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Podkładki są śliczne, fajnie ten wzór wygląda w takich kolorach ;)
    Super... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kinga ja mam tak z przepisami, pełno zaczętych i nie dokończonych :D
    A podkładki są cudne i biały kolor też by im pasował :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) No widzisz, o białym nie pomyślałam. Ale takie też zrobię :))

      Usuń
  14. Witam :))

    Niestety cos kliknęłam, cos nacisnęłam i utraciłam możliwość publikowania postów na swoim blogu. Już to przebolałam ale szkoda mi troszkę więc założyłam nowy. Jeżeli chcesz - zagadnij do mnie proszę.

    Pozdrawiam serdecznie. Dorota
    http://sielskachata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście. Będę do Ciebie zaglądać :))

      Usuń
  15. Piękne podkładki! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjne podkładki, wyglądają efektownie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ach... te podkładki! Chodzą za mną już kolejny miesiąc i nie mogę się za nie zabrać...

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak ja bym się chciała nauczyć robić na szydełku!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to do roboty! :))) Szydełko to nic trudnego. Początki nie zawsze są łatwe, ale później to już czysta przyjemność :))

      Usuń
  19. baaardzo ładne i serducho równie urocze :):)

    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń