piątek, 30 stycznia 2015

Szydełkowa serwetka w serduszka

Zrobiłam sobie małą odskocznię od wyrobów dla dzieciaków i wykonałam serwetkę w serca.
Podoba mi się wzór i myślę, że w najbliższym czasie stworzę ich znacznie więcej.
Filmik znalazłam na YouTube: bobwilson123
Serwetka została wykonana z bawełnianej włóczki Rowan Sea Breeze, którą pierwszy raz miałam w rękach. I na pewno nie ostatni, ponieważ ta bawełna jest bardzo przyjemna i miła w dotyku.
Nie zdążyłam jej jeszcze wykrochmalić i naciągnąć, więc prezentuję w nie do końca idealnym kształcie.


Materiał: włóczka bawełniana Rowan
Szydełko: 3,25
Średnica: ok. 16 cm

W poprzednim poście wspomniałam o hiacyntach. W jednej doniczce posadziłam 3 sztuki. Jak się okazuje każdy jest inny. I jeden z nich, niebieski, po prostu wyrósł, jak oszalały i nie poczekał na swoich kumpli, którzy dopiero delikatnie wędrują w górę. Poza tym wydaje mi się, że ogólnie jest za ciężki. Przekrzywia się na wszystkie strony i gdyby nie bambus, który dzielnie stoi obok, to myślę, że złamałby się bardzo szybko. Może ja zrobiłam coś źle i wsadziłam je nieprawidłowo. Pierwszy raz mam w domu hiacynty i to na dodatek w doniczce :))
A oto powiew wiosny:


A teraz jestem w połowie kolejnej robótki. Tym razem czapeczka-elf. W pełnej krasie pokażę ją następnym razem :))



Udanego weekendu :))

35 komentarzy:

  1. Oj tak wszyscy już wyczekujemy wiosny :). Serwetka prezentuje się cudnie! A czapeczki jestem bardzo ciekawa :).
    Serdecznie pozdrawiam!
    Marta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, jak u Ciebie, ale u mnie całą noc padał śnieg, więc na wiosnę trzeba będzie jeszcze trochę poczekać...

      Usuń
  2. Cudna serwetka, bardzo fajny wzór ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bonito trabajo. Me ha gustado la labor.
    Un saludo

    OdpowiedzUsuń
  4. Wzór serwetki rzeczywiście bardzo wdzięczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna serwetka - takie drobiazgi są zawsze urocze i ileż jest radości w ich dzierganiu. Hiacynty prześliczne. Ciekawa jestem jak będzie wyglądała czapeczka, kolorki są dobrane ciekawie, więc czekam z niecierpliwością na efekt końcowy :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Już ją prawie skończyłam. Muszę tylko dobre zdjęcia zrobić :)))

      Usuń
  6. Te szydełkowe wytwory.. jakie to jest piękne! :) Cudna serwetka. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy wzorek na serwetkę a kolorki na czapeczkę prześliczne. Wiosna u Ciebie piękna - aż miło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Wiosna w domu, bo za oknem zima na całego...

      Usuń
  8. Kolor serwetki jest bardzo ładny i czapeczki elfa również, czekam na końcowy efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna serwetusia :) no i niecierpliwie czekam na czapę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Me gusta mucho el blog y tus labores, es precioso.
    Gracias por tu visita, me he alegrado .
    Un beso.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękujemy za wizytę!
    przytulić Crissi

    OdpowiedzUsuń
  12. Lovely doily!
    Beautiful flowers!
    Happy week, greetings.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kinga śliczna serwetka :) Kiedyś się mojej mamie dziwiłam co ona widzi w nich :D
    Ale chyba się starzeję bo jestem nimi teraz po prostu zauroczona :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy ja na serwetce widzę serduszka?
    szkoda że nie zgłosiłaś jej w walentynkowej zabawie Danusi, bo jest śliczna:)
    a czapeczka też zapowiada sie ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna serwetka!!! Bardzo ładny kolorek!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Serwetka Sliczna :))) Kwiatuszki rowniez Sliczne :)) A czapeczka zapowiada sie Cuudnie :))) Przesliczne kolorki :)) Pozdrawiam Cie Serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Serwetka w sam raz na walentynki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hiacynty wspaniale pachną, dla mnie te białe mają najładniejsze kwiatostany, bardzo pełne są :-) szydełkowe robótki są śliczne i serweteczka mnie urzekła :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczna jest ta serwetka i kolorek ma cudny!

    pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń