wtorek, 6 stycznia 2015

Szydełkowa małpka

Dziś mija dokładnie rok od momentu, kiedy po raz pierwszy zamieściłam post na blogu.
Ten czas zleciał bardzo szybko. Poznałam tutaj wiele sympatycznych osób, odnalazłam dużo blogów, które są dla mnie inspiracją i zwyczajnie zadomowiłam się w tym blogowym świecie...
Zatem czas zacząć kolejny blogowy rok :)))
A na początek przedstawiam Lucka. Jakoś nie miała serca do tej małpki, a wyszła mi całkiem sympatyczna. Marudziłam strasznie: nad robieniem, nad zszywaniem. W sumie nie wiem czemu. Przecież nikt mnie nie zmuszał, sama chciałam :))
Korzystałam ze wzoru udostępnionego przez Sharon Ojala
Jeśli chodzi o uszy, to nie przyklejałam jasnej części, tak jak jest na filmiku, ale doszyłam ją łapiąc wewnętrzne nitki tak, aby nie było widać jasnych zszyć po drugiej stronie ucha. Ogona nie został wypełniony. Usta są wszyte w mordkę.
Nie wiedziałam, że tak będzie, ale okazuje się, że Lucek jest małpką, która sama stoi. I na stojąco  mierzy ok. 17 cm.




Materiał: włóczka akrylowa Kotek
Szydełko: 4,0
Wypełnienie: antyalergiczna kulka silikonowa

I rodzinne zdjęcie :))




46 komentarzy:

  1. Gratuluje pierwszej rocznicy i życzę kolejnych!!!

    Lucek jest super, jak dla mnie ideał! I jaki duży, aż 17cm? Szał :) I ta milusia misiunia ze zdjęcia rodzinnego tez bardzo mi się podoba. Prawdziwe cudeńka. Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) To największy w mojej karierze :)

      Usuń
  2. Są prześliczne, naprawdę genialnie się prezentują te wszystkie, ale małpka moim zdaniem powala na kolana :)
    GENIUSZ! :D

    Zapraszam również do mnie testacja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie urocze :) Lucjan z dumą nosi swoje imię. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. ciśnie mi sie na język: zaje..... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jaki zrobic takie śliczne amigurami? jestem zachwycona tymi stworkami, pięknie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na kanale https://www.youtube.com/user/SharonOjala wszystko fajnie pokazane. Na razie skorzystałam z dwóch filmików: misiek i małpka. W przypadku trudności w wykonaniu, chętnie pomogę :))

      Usuń
  6. Fajnie i te maskotki wychodzą, małpa jest rewelacyjna :)).

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluje rocznicy :)
    a małpiszon jest przesłodki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna małpeczka, a rodzinne zdjęcie wprost urocze. Świetnie Ci wychodzi szydełkowanie maskotek! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Soooo sweet!!!
    Thank you for your lovely visit!!! Happy to have you around!
    All my best
    Elisabeth

    OdpowiedzUsuń
  10. Normalnie zakochałam się w Lucku:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! uroczy ;-)

    Gratuluję pierwszych urodzin. Wszystkiego najlepszego na następne urodzinowe latka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego Najlepszego z Okazji Rocznicy :) Ciesze sie ,ze spodobalo Ci sie blogowanie i zeby tak zaawsze bylo :) Zycze Ci wieelu nastepnych udanych lat blogowania !!! :)
    A Lucek jest Przeslodki :)))) Narobilas sie go ,namarudzilas aa tu prosze jaki Piekny wyszedl Suuper :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna małpeczka :-) pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje gratulacje! Trzymaj tak dalej :) Małpeczka supcio.
    Pozdrawiam serdecznie!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  15. Kinga niedługo będziesz miała cały zwierzyniec :) Twoje zwierzątka są urocze, utalentowana kobietko :)))
    Mitenki sprawdzają się znakomicie, w szczególności jak muszę zrobić zdjęcie na zewnątrz a jest zimno. Jeszcze raz Ci bardzo dziękuję za nie :))) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że to co wykonałam, tak dobrze Ci służy :))
      A jeśli chodzi o zwierzyniec, to na pewno stadko się powiększy :)

      Usuń
  16. Gratuluję pierwszych urodzin. Maskotki wszystkie są śliczne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Urocza małpeczka!!! Gratuluję rocznicy!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję rocznicy :-)
    Małpka cudna - śliczną ma mordkę :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja sama trochę szydełkuję,ale zrobienie takiej maskotki to dla mnie rzecz nieosiągalna;((
    Cudaczki cudowne;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo sympatyczna małpka! :) Szczęśliwego 2015!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne te Twoje dzieła , uwielbiam takie ; )) gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale słodziaki! Przepiękne! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Fantastyczne :) A jeszcze niedawno pisałaś, że Ci weny brakuje, no i proszę... :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Lucek jest boski!!! Cudny małpiasty :))
    Podziwiam pracę Kotkiem i szydełkiem 4 mm... dla mnie to niewyobrażalne :) Do Kotka używam zazwyczaj 2,5 mm, czasem 3 mm...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. A jeśli chodzi o Kotka, to najmniejsze szydełko jakiego używam robiąc cokolwiek z tej włoczki, to 3,5mm :))

      Usuń
  25. Cudna rodzinka :) . Do wydziergania jakiejkolwiek maskotki podchodzę jak pies do jeża - i boję się i bardzo chcę ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem pod wrażeniem. Gratuluję. Cudne! Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  27. Aż się buzia sama śmieje :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jakie śliczne zwierzaczki zrobiłaś aż buzia sama się do nich śmieje pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna małpka! Dziękuję za udział w zabawie! Pozdrawiam Ola

    OdpowiedzUsuń