sobota, 24 stycznia 2015

Buciki szydełkowe i oczekiwanie na wiosnę

Za oknem cały czas jesienna pogoda. Przygnębiające są te szarości. Dziś w nocy troszkę poprószyło. I pomimo tego, że za śniegiem nie przepadam, to uśmiechnęłam się na widok tej delikatnej bieli.
Czekam na wiosnę. To moja ulubiona pora roku. Bardzo lubię ten czas, kiedy wszystko budzi się do życia.
Tydzień temu kupiłam sobie kilka hiacyntów i do tej pory jeszcze ich nie przesadziłam. A to wszystko dlatego, że nie posiadam odpowiedniej doniczki. Te, które mam w domu nie pasują mi zupełnie, więc dziś idę na zakupy i wybiorę coś odpowiedniego.
Moją domową wiosną pochwalę się następnym razem :))

Szydełkowo dzieje się sporo. Otrzymałam kilka zamówień, więc dziergam. W większości są to rzeczy, które już prezentowałam tutaj, więc nie ma sensu wklejać tych samych zdjęć :)))
Najczęściej zmieniają się kolory wykonywanych produktów. I żeby nie było tak pusto, to przedstawiam buciki biało-czarne, które w wersji różowo-czarnej można zobaczyć TUTAJ



Oswajam się z maszyną do szycia. Jest ciężko... Ale nie poddam się :)))

29 komentarzy:

  1. U nas niecala godzinke temu zaczal padac snieg :) Fajnie byloby chociaz raz wyjsc na sanki :) Ale i prawda jest ,ze i Ja juz na prawde czekam na Wiosne :))) Buciki Sliczne :) Milego weekendu Ci Zycze :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też lubię wiosnę, ale teraz to z tymi porami roku u nas nic nie wiadomo :)
    Buciki śliczne, ta wersja podoba mi się bardziej niż poprzednia (ale ja wielbię biel i czerń).

    OdpowiedzUsuń
  3. I w tym zestawie kolorów są urocze .

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie słodkie!!!
    U mnie też jesienna szarówa ;/
    Wiosno przybądź!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne buciki :) pogoda niespecjalna, ale to Cię nie zniechęca i tworzysz. Powodzenia z maszyną :) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. I u mnie dziś w nocy poprószyło :) Buciczki urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Buciki śliczne , a maszyne w końcu oswoisz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne buciki :) na pewno świetnie by wyglądały w wersji dla większych dziewczynek również ;)
    A pogoda niestety, nas nie rozpieszcza i też już bym chciała wiosny :D
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne buciki :) Wiosna to także 'moja' pora roku, uwielbiam ją :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie eleganckie :) Czekam na efekty szycia i na hiacynty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne buciki :). Oj ja także nie mogę doczekać się wiosny, tęsknię za zielenią, kwiatami i ciepełkiem
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne te buciki ;) choć w wersji różowej bardziej mi się podobają ;)

    Dziękuje za odwiedziny u mnie
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne buciki :-) Klasycznie piękne :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne buciki! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ śliczne te buciki!!!Co do wiosny ja ją już mam,ciekawa jestem jak będzie u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne butki, takie słodziutkie są te maleństwa :)

    pozdrawiam z zaśnieżonej z lekka Tucholi, Ania

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne!! Jednak klasyczne kolory są ponadczasowe!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne te buciki :) ja teraz zabieram się za kocyk dla malucha, ale niedługo pojawi się nowy maluch i dla niego bym chciała zmierzyć się z bucikami. Choć moje dwie lewe ręce... ;)

    OdpowiedzUsuń