czwartek, 1 stycznia 2015

2015


Życzę Wam, aby Nowy Rok przyniósł tylko te dobre chwile. 
Aby w ciągu tych 365 dni spełniło się chociaż kilka Waszym marzeń. 
Życzę również wytrwałości w dążeniu do realizacji noworocznych postanowień oraz dużo, dużo zdrowia i potężnej dawki miłości :)))

Planów mam dużo i zamierzam je wszystkie zrealizować. 
Na Gwiazdkę otrzymałam świetny Kalendarz na 2015 rok i to właśnie w nim  zamieściłam listę rzeczy/spraw/marzeń do zrealizowania. A że jest to kalendarz podróżniczy, to i planów na zdobywanie nowych lądów nie zabrakło.
Jeśli chodzi o podsumowanie 2014 roku, to uważam, że był to bardzo dobry rok. Zawodowo, szydełkowo, uczuciowo - myślę, że nie miałam na co narzekać :))

Konkursowo też obrodziło. Otrzymałam kilka cudownych rzeczy, które teraz cieszą moje oczy :)
I tutaj chciałabym się pochwalić moją ostatnią wygraną. Otóż w candy na blogu Arcadia wygrałam uroczy zestaw do fondue. Oto i on. Idealny do podgrzewania czekolady.


Szukając kartek do dzisiejszego wpisu natrafiłam na kilka bardzo interesujących. Nie mogłam się powstrzymać. Dlatego na koniec jeszcze jedna kartka z życzeniami :))


17 komentarzy:

  1. Kinguś,witaj w nowym roku :))
    Oby 2015 był dla nas łaskawy i obfitował w same dobre chwile !!!
    Ściskam noworocznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja życzę jak najwięcej spełnionych celów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kinia Życzę wyjątkowo Szczęśliwego Nowego Roku. Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomyślności, serdeczności, cudownych ludzi na swej drodze i wszystkiego, czego sobie życzysz!
    śle Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku;-}Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Happy happy happy New Year
    Elisabeth

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczny komplecik wygralas :) Wszystkiego Dobrego w tym Nowym Roku Ci Zycze !!! :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały prezent :-)
    Dziękuję :-) I nawzajem - szczęśliwego Nowego Roku :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudnego, zdrowego i pełnego nowych inspiracji Nowego Roku !

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. FELIZ ANO NOVO PICOT !!!!
    UM 2015 CHEIO DE CRIATIVIDADE E PONTOS MÁGICOS !!!
    :0))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego dobrego w całym 2015 roku !!!
    Pozdrawiam serdecznie :-)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego dobrego w nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystkiego dobrego w NOWYM ROKU. Super prezenty

    OdpowiedzUsuń