wtorek, 16 grudnia 2014

Wyniki

Tak, jak obiecałam, dziś ogłaszam wyniki.
Do zabawy zgłosiło się 30 osób. Bardzo dziękuję wszystkim za udział i oświadczam, że nie jest to moje ostatnie candy. Myślę, że na początku roku pojawi się kolejne :))

A teraz do rzeczy. Odbyło się losowanie. Zamiast sierotki był sierotek. Zdjęć z przebiegu losowania niestety nie ma :( Tak to wszystko szybko się odbyło, że nie zdążyliśmy zrobić stosownej dokumentacji... Poprawię się następnym razem :)

A zestaw zdobywa....

Bardzo proszę o adres do wysyłki na e-mail: picot.picot@wp.pl

10 komentarzy:

  1. Jak ja przegapiłam (:(
    Gratuluje szczesciarze w Twoim Candy, a Tobie wygranej u mnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla szczesciary :)))) Dziekuje Ci za zabawe :))) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki Kinguś za zabawę,ja i tak już się cieszę jak bym wygrała :))
    Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! i oczywiście bardzo dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla zwyciężczyni:)

    Uściski!:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj chyba przegapiłam :( ale gratuluję zwyciężczyni!
    Pozdrawiam cieplutko :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń