piątek, 26 grudnia 2014

Szydełkowy Miś Nikodem

Chciałabym Wam przedstawić Nikodema. Całkiem sympatycznego misia. Obecnie bez ubranka, ponieważ nie zdecydowałam jeszcze w co zostanie przyodziany.
Mam nadzieję, że przez tę goliznę nie podzieli losu biednego Kubusia Puchatka ;-)
Ale wracając do tematu, jestem bardzo zadowolona z mojej pracy. Miś został zrobiony z samych półsłupków, więc szydełkowanie poszło sprawnie i bez problemów. Najtrudniejsze było przyszywanie tych wszystkich części. Zajęło sporo czasu. Nie wiem czy nie więcej niż samo szydełkowanie.
Nikodem jest misiem siedzącym. Mierzy około 11-12 cm (bez uszek) i w całości jest wykonany z włóczki.
A efekty mojej pracy poniżej:






Materiał: włóczka akrylowa liliowa i czarna
Szydełko: 3,5
Wzorów ne tego misia w internecie jest mnóstwo. Zarówno schematów, jak i filmików. Ja skorzystałam ze wskazówek zamieszczonych na YouTube przez Sharon Ojala

A na koniec jeszcze mały świąteczny akcent. Otrzymałam w prezencie kilka takich reniferków. Jeden z nich wylądował na parapecie.


Dziś u mnie tak, jak w piosence Edyty Górniak i Krzysztofa Antkowiaka:

"Pada śnieg
Puszysty śnieg
Lubię patrzeć, gdy
Tak cicho spływa w dół..."


22 komentarze:

  1. Śliczny jest Nikodem :))
    Zszywania maskotek też nie cierpię. Lubię je szydełkować, ale potem czekają w częściach na zmiłowanie. Dobrą metodą jest doszywanie na bieżąco każdej zrobionej części... u mnie poniekąd się sprawdza ;)

    U nas też śnieg pada :) Jestem przeszczęśliwa z tego powodu :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Fajny pomysł z tym przyszywaniem na bieżąco.

      Usuń
  2. Sliczny Misiu :)) Bardzo fajnie Ci on wyszedl :) Zazdroscimy sniegu !!!! :) Podziel sie nim troszke :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodziutki ten misiek;-)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy misiak, słodko wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny misio :-) Cudną ma mordkę :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny miś :). Ja też nie znoszę zszywać tych wszystkich części ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo sympatyczny miś Ci powstał :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodki ten Twój misiaczek. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miś jest przecudny ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny słodziak :)
    Miłego weekendu!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja chcę takiego misia :-) Muszę go sobie wydziergać !!! Jest cudowny :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. boooski Nikoś :) zobi kariere :)

    OdpowiedzUsuń