niedziela, 28 grudnia 2014

Szydełkowe balerinki

Nie spodziewałam się, że koniec roku będzie dla mnie taki pracowity :))
Robię właśnie Nikodema na zamówienie. Tym razem idzie mi troszkę szybciej, ponieważ zgodnie z radą Milla Michonne zszywam elementy na bieżąco. Pierwsza połowa już za mną...
Coraz bardziej podoba mi się szydełkowanie zabawek. Jak skończę Nikodema 2, to biorę się za następną :))
Zrobiłam także różowe baleriny z kokardką. Długość: 9 cm.
Tym razem podeszwa jest czarna, górna część również ozdobiona czarną włóczką, a na przodzie zawiązałam kokardkę.


Materiał: włóczka akrylowa Kotek
Szydełko: 4,5

22 komentarze:

  1. Jakie cukiereczki!!! Słodkie :) Szydełkowanie zabawek to już chyba wyższa szkoła jazdy :) Podziwiam!
    Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie się prezentują. Nie wiedziałam, że na szydełku można takie cuda robić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super balerinki :))) A misiaczek na pewno uroczy będzie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne butki dla małej modnisi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku, ale słodkie, prześliczne :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne balerinki :-) Sama słodycz :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne baletki :) Pozdrawiam Kamila

    OdpowiedzUsuń
  8. Są przesłodkie Kingo :-)

    Wszystkiego co najlepsze na Nowy Rok!

    OdpowiedzUsuń
  9. Po proszę o takie tylko w rozmiarze 39 :) piękne są:)
    Szczęśliwego Nowego Roku!!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zachwycające, wprost przepiękne!!!

    Niech Nowy Rok zaskoczy Cię pozytywnie, marzenia niech się spełnią a Bliscy nigdy nie opuszczają, wszystkiego najlepszego, Ania

    OdpowiedzUsuń
  11. Słodziutkie!!!! Aż się chce mieć córeczkę.... ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. :D Samych szalonych i pięknych chwil w nadchodzącym roku ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego na ten Nowy Rok 2015 Zdrowia, szczęścia i wszelkiej pomyślności:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń