niedziela, 7 grudnia 2014

Szydełkowa gwiazdka, renifer i mistrz drugiego planu...

Na początek przypominam i zapraszam na moje Pierwsze Candy do 15.12.2014.
Zapisy TUTAJ

W tym roku postanowiłam obdarować rodzinę i bliskich znajomych szydełkową gwiazdką. Dlatego w wolnych chwilach (a niestety jest ich mało) dziergam te drobne, dodatkowe upominki.
Śnieżynki są duże, ponieważ średnica jednej to ok. 14-15 cm. Oczywiście krochmalę je i dodaję zawieszkę z szydełkowego łańcuszka. A tak gwiazdka prezentuje się na zdjęciach.



Materiał: włóczka akrylowa
Szydełko: 4,5
Wzór z gazetki "Szydełkowe Boże Narodzenie" 6/2014.

Renifera otrzymałam za zakup kosmetyków z firmy Pat&Rub by Kinga Rusin
Jest śliczny. Tak śliczny, że nie mogłam się z nim rozstać, ale został obiecany pewnej małej dziewczynce, więc nie miałam wyjścia. Na szczęście na pamiątkę zrobiłam sobie kilka zdjęć.



A na koniec przedstawiam Mistrza Drugiego Planu czyli mojego ukochanego psa :))
To cud, że kilka zdjęć udało mi się zrobić bez jego towarzystwa, ponieważ i on miał chrapkę na tego reniferka :)) No cóż... Obydwoje obeszliśmy się smakiem...


23 komentarze:

  1. Hahahaha, za reniferem stoi istny chochlik, który tylko czyha by go porwać i się z nim rozprawić :)
    Powinnaś to zdjęcie zgłosić do jakiegoś konkursu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne upominki będą, a zdjęcie z pupilkiem super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne gwiazdki :)
    A pieska masz przeuroczego :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe, ale to ostatnie zdjęcie jest genialne;D Rzeczywiście mistrz drugiego planu ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne gwiazdki. Jak juz się wygrzebię z mojego pledu i pokrowców na taborety to chyba też takie zrobię. Oby to było przed świetami!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gwiazdki Piekne :))) A reniferek Sliczny :))) I sie nie dziwie ,ze oboje mieliscie na niego chrapke hihi :))) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne śnieżynki :-) Wspaniały wzór.
    Mistrz drugiego planu jest cudowny :-) Cieszę się, że załapał się do zdjęcia :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne śnieżynki Kingo a reniferek uroczy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecudne śnieżynki!!! Wspaniały reniferek!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Haha, pogłaski dla mistrza drugiego planu:)))))) Gwiazki są śliczne i na pewno sprawią wiele radości. Też by mi się było szkoda rozstawać z takim fajnym reniferkiem:)

    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Serdecznie zachęcamy do dodania wpisu do akcji „Dekoracje świąteczne” na zBLOGowanych. Codziennie wiele osób szuka u nas pomysłów na własnoręcznie przygotowane ozdoby..

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny renifer, również nie potrafiłabym się z nim rozstać ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne śnieżynki:) a kukacz rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śnieżynki słodziutkie a pies - faktycznie, niby go nie ma, a gra pierwsze skrzypce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gwiazdki są cudne:) A mistrz drugiego planu wymiata na całego:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne gwiazdki a renifer tylko go tulić. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale piękne gwiazdki! Tak samo jak inne prace :)
    Oczywiście obserwuję :)
    Serdecznie zapraszam do mnie :)
    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystko piękne, śnieżynki, renifer, a mistrz drugiego planu cudowny <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gwiazdeczki śliczne a piesio słodziak :):):)

    OdpowiedzUsuń
  20. haha rozbawił mnie gwiazdor drugiego planu :)))))

    OdpowiedzUsuń
  21. Mistrz drugiego planu - bossssski!
    Gwiazdki śliczne. Fajny pomysł na podarunek, taki od serca. U mnie w tym roku też kilka drobiazgów dla bliskich powstaje, ale w klimacie amigurumi ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. co za chochlik z tego psiaka :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny ten renifer, w pełni rozumiem twojego psiaka:)słodki jest tak w ogóle:)Szydełkowe cuda prześliczne:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń