niedziela, 21 grudnia 2014

Misiek i wygrane

Zakończyłam robienie ozdób świątecznych w tym roku. Myślę, że wykonałam ich już wystarczająco dużo. Czas zabrać się za coś nowego. Wyciągnęłam zatem liliową włóczkę i tworzę drugiego w życiu miśka. Mam nadzieję, że nie będzie z nim większych problemów. Tym razem głowa i tułów łączone bez odrywania szydełka. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Na razie mam jedną kulkę :)



Materiał: włóczka akrylowa i kulka silikonowa
Szydełko: 3,5

Muszę pochwalić się również wygranymi. Szczęście mi dopisało. I tak:

U Joasi zdobyłam prześliczną bombkę. Pomimo tego, że sama szydełkuję, to nigdy bombki nie zrobiłam. Ale myślę, że w przyszłym roku skuszę się i wykonam kilka sztuk.


W Anielskiej Szpulce udało mi się zdobyć rewelacyjny zestaw krawiecki. To znak, że muszę w końcu oswoić się z maszyną do szycia :)) Do tego otrzymałam ceramiczne elementy oraz przepięknego aniołka, na którego nie mogę się napatrzeć...


Natomiast z Karmelową zrobiłyśmy sobie małą wymiankę. Ja ofiarowałam mitenki, podkładki i gwiazdki, a w zamian otrzymałam prześliczne zawieszki z moimi ulubionymi zwierzęcymi motywami oraz świetną dwustronną poszewkę.


A teraz wracam do miśka :)))

14 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa tego misia:) Gratuluję wygranych:)

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja czekam na efekty misiowe ,bombeczka cudna i reszta prezencików też .
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wygrane, zwłaszcza poszewka, fajny wzór materiału :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej!!!
    Kochana, ja nadal mam poczucie,że za mało ci podarowałam , w porównaniu z twoimi cudami .
    Buziaczki posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Slicznosci dostalas :) A misiu na pewno bedzie Suuper :))) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęście faktyczni się uśmiechnęło, bardzo fajne wygrane i wymianka. A miś..
    ma już głowę :) będzie na pewno śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  7. dreptamy z niecierpliwością jaki będzie ten Miś!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe prezenty :-)
    Początki misia bardzo obiecujące... :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecudne cudenka :) A Kochana ja nic nie wyszydelkowalam :( Dopiero robie pled:( Buziaczki:) Pozdrawiam i Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O, ciekawa jestem jak misio będzie wyglądać. Gratuluje wygranej, bombka wygląda ślicznie :)
    Wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapowiada się fajny miś!
    Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Już jestem ciekawa tej nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Beautiful things dear! Thanks for your visit too! Kisses

    OdpowiedzUsuń