niedziela, 14 grudnia 2014

Kolejna śnieżynka szydełkowa

Coraz bliżej święta, coraz bliżej święta...
Ten świąteczny klimat da się wyczuć dosłownie wszędzie. W sklepach pojawiło się tyle cudownych ozdób. Ciężko mnie z nich wyciągnąć. I za każdym razem wychodzę z czymś nowym. Ostatnio na przykład kupiłam dwa stroiki. A to wszystko przez to, że nie mogłam zdecydować się, który wybrać... Ale jak to się mówi: od przybytku głowa nie boli :))
Na blogach także nie brakuje świątecznych akcentów. Wspaniałe wianuszki można zobaczyć np. na blogu Mam Wenę czy u Magdy z bloga Cudawianki 
No i oczywiście ogromna ilość ozdób szydełkowych. Czyli coś, co i ja sobie tworzę.
Dziś chciałabym pokazać gwiazdkę, którą zrobiłam na podstawie tego filmiku: HappyBerry Crochet


Materiał: kordonek Ariadna Karat 8
Szydełko: 1,3

Przypomina o mojej zabawie. Zapisy do 15.12.2014.
Szczegóły TUTAJ
Serdecznie zapraszam :))

I na koniec przedstawiam jeden z dwóch stroików:


16 komentarzy:

  1. Urocza gwiazdeczka. Ja nie mam cierpliwości do takich robótek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna śnieżynka ,i stroiczek :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta śnieżynka jest cudna <3
    Jak długo się ją robi ?
    Zapraszam do mnie http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spędziłam nad nią zbyt wiele czasu. Wzór nie jest trudny, a w filmiku wszystko ładnie opisane. W razie problemów, służę pomocą :))

      Usuń
  4. Piękna gwiazdka , nie wiem czy miałabym cierpliwość i zdolności żeby taką zrobić

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna filigranowa gwiazdeczka, takie drobiazgi przed świętami zawsze na czasie :)).

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza gwiazdeczka, uwielbiam szydełkowe cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super uwielbiam takie samodzielnie zrobione dekoracje świąteczne ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. OLÁ PICOT:
    QUE LINDO ESTE FLOCO DE NEVE !!!
    MARAVILHOSO TRABALHO !!
    O NATAL ESTÁ CHEGANDO E DEVE SER LINDO PASSAR O NATAL EM CASA NO FRIO COM NEVE!!
    NÓS ESTAMOS NO VERÃO AQUI NO BRASIL E O NATAL A GENTE PASSA COM MUITO CALOR !!!
    MAS OS ENFEITES SÃO OS MESMOS, COMO SE FOSSE FRIO !!
    FELIZ NATAL À VOCÊ E MUITAS FELICIDADES EM 2015 !!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna gwiazdeczka :-) Piękny wzór.
    W tym roku dzielnie się trzymam i nie kupuję (prawie ;-)) ozdób na Święta :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna gwiazdeczka i ja nie oparłam się gwiazdkowaniu w tym roku też:) Stroik śliczny!

    Uściski!:))

    OdpowiedzUsuń
  11. śnieżynka śliczna, a śniegu ani ani...

    OdpowiedzUsuń
  12. Gwiazdka jest przepiękna, stroik tez mi się podoba. Chodząc po sklepach też najchętniej wszystko bym kupiła ale gdy wchodzę na Wasze blogi widzę, że wiele marketowych rzeczy to tysiące tych samych rzeczy, które nie są w stanie dorównać rękodziełu

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę zdolnych rączek :) Wszystko co robisz jest piękne!
    Pozdrawiam cieplutko!
    Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne gwiazdeczki i stroik :)

    OdpowiedzUsuń