niedziela, 16 listopada 2014

Szydełkowe łapki niedrapki, święta i misiek

Święta zbliżają się wielkimi krokami o czym nieustannie informują nas reklamy telewizyjne, w których jadą renifery, dzwonią dzwonki i prószy śnieg :) Udzielił mi się ten świąteczny nastrój. Dlatego obecnie jestem na etapie wykonywania gwiazdek, dzwonków i aniołków w ilościach hurtowych. Zakupiłam do tego celu gazetkę "Szydełkowe Boże Narodzenie". Czasopismo bogate jeśli chodzi o ilość wzorów oraz świątecznych inspiracji. Myślę, że każda szydełkująca osoba znajdzie w nim coś dla siebie. Ja już mam kilka perełek.
Internet również dostarcza wielu ciekawych wzorów, więc jest z czego korzystać.
Efekty mojej pracy w kolejnych wpisach. Tworzę, tworzę, tworzę... :)))



Z innych szydełkowych rzeczy wykonałam malutkie rękawiczki niedrapki dla noworodka. Poleciały już do właścicielki. I obecnie można obejrzeć je też tutaj

Materiał: włóczka akrylowa Kotek
Szydełko: 4,0
Korzystałam z wzoru dostępnego TU

I na koniec mały, biedny misiek czyli mój pierwszy szydełkowy niedźwiadek. Długo zastanawiałam się czy go tu zamieszczać, ponieważ nie zachwyca on, tak jak maskotki, które są na czytanych przeze mnie blogach prezentowane. Jednak jest to kawał mojej pracy i nauka na przyszłość, ponieważ następnym razem będę wiedziała, jakich błędów nie popełniać przy tworzeniu szydełkowych zabawek. Powstał z resztek włóczki, a jako wypełnienie posłużyła mi kulka silikonowa.




26 komentarzy:

  1. Rękawiczki niedrapki - ta nazwa mnie urzeka :)))
    To prawda, reniferków coraz więcej, i fajnie;))
    MIłej niedzieli i dużo zamówień życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mnie również ta nazwa się podoba - brzmi bardzo przyjemnie :))

      Usuń
  2. Rękawiczki niedrabki są cudne i jaka fajna nazwa ;-) Misiaczek piękny, przytulanki szydełkowe mają swój urok i wdzięk ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak, za szydełkowe ozdoby świąteczne trzeba się już wziąć :) Misiek jest uroczy, nawet jeśli uważasz ze niedoskonały, to przecież zrobiony z sercem własnorecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do Mikołaja niecały miesiąc, a potem to już z górki :)) Dziękuję.

      Usuń
  4. Oj tak i ja już jestem pod wpływem świątecznych klimatów i także zaczynam produkować zimowe ozdóbki ;p
    Misiaczek uroczy! Jeśli to jest twoja pierwsza maskotka no to gratulacje! Ja nawet nie wiem jak się zabrać do takich prac ;p
    Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy misiek w moim życiu, więc chyba dlatego podchodzę do niego dość krytycznie. Dziękuję.

      Usuń
  5. Misiaczek prześliczny.Gratuluję i czekam na więcej bo maskotki potrafią wciągnąć wiem coś o tym.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Jak tylko skończę ozdoby świąteczne, to na pewno "wyprodukuję" kolejnego stworka.

      Usuń
  6. Fajne te łapki ,ja tez roiłam dla maluszka takie łapki ;-)
    Czemu nie zachwyca ,fajny jest ten miś.
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Fajnie się je robi, ponieważ szybko widać efekt :))

      Usuń
  7. rekawiczki cudne :) A misiaczek slodki ;) Maskotek robic nie lubie, choc raczej umiem ;) Pokaze niebawem u mnie jedna albo i dwie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjne rękawiczki, a misia cudny:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają naprawdę uroczo, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gazetką mnie zainteresowałaś, chyba sobie kupię ;)) Rękawiczki są przeurocze, a misiak jak na pierwszy raz bardzo udany :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję pierwszej maskotki i jestem ciekawa, co następnego zrobisz :) Ja ciągle się tylko przymierzam...
    Rękawiczki słodkie...
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczne rzeczy tworzysz!!!Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  13. powstały małe słodziaki, misiek badzo słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ACHO MARAVILHOSO SEU TRABALHO !!1
    :0))))

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne łapki i pocieszny ten misiek.

    OdpowiedzUsuń
  16. Malutkie rękawiczki są śliczne. A misio jest słodki:) Nie masz się czego wstydzić.

    OdpowiedzUsuń
  17. Rękawiczki śliczne , a misio uroczy:)

    OdpowiedzUsuń