niedziela, 2 listopada 2014

Mitenki Szydełkowe

Wykorzystuję liliową włóczkę maksymalnie. Tym razem powstały w tym kolorze ażurowe mitenki.
Pierwszy raz robiłam rękawiczki bez palców na szydełku. Spodobało mi się to tak bardzo, że zaczęłam już kolejną parę. I myślę, że na tych dwóch się nie skończy.
Wzorów jest mnóstwo. Tak naprawdę mitenki można zrobić dowolnym splotem. Wystarczy łańcuszek na obwód nadgarstka, a potem należy wykonywać rząd za rzędem.

Mitenki liliowe:


Mitenki szare - początek :)


Materiał: włóczka akrylowa
Szydełko: 4,5/5,0

Korzystałam z wzorów dostępnych TU

24 komentarze:

  1. Sliczne :) hmm tak sobie patrze i mysle ,ze one rzeczywiscie nie moga byc tak trudne do zrobienia ,moze i ja sprobuje dla siebie jakies udziubac :) Milej niedzieli Ci Zycze :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko słupki przedzielane jednym oczkiem łańcuszka. Dziękuję :)

      Usuń
  2. Ooo,te szare fajne będą!!!! Przydały by mi się takie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki zastosowaniu tego wzoru są też dość ciepłe :))

      Usuń
  3. Bardzo gustowne wdzianka na dłonie :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj ja też widzę potencjał w tych szarych, będą piękne :)
    Liliowy nie jest moim ulubionym kolorem, ale wykonanie jest super, są długie i wyglądają na ciepłe :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedna już jest prawie gotowa. Dziękuję :)

      Usuń
  5. Wzór liliowych zdecydowanie bardziej mi się podoba, wyszły Ci bardzo ładnie. Muszę sobie podobne wydziergać bo wieczory już zimne, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne, bardzo ładne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne mitenki, widzę, ze nie tylko u mnie gości odcień liliowy w robótkach :). Zrobiłam komin i zostało mi trochę włóczki, może też sobie udziergam mitenki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjne mitenki :-) Piękne kolory.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe mitenki!!! Super kolorki!!!
    Cieplutko pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię nosić i dziergać mitenki ;-)) Twoje prezentują się świetnie ;-))

    OdpowiedzUsuń
  11. Kinga zadziwiasz mnie kochana :))) Szare mitenki bardziej są w moim guście, chodzi mi o wzór :)
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjne! Przepieknie wyszły, w szarości też bedą piekne :))
    Miłego dnia życze.
    Pozdrawiam serdecznie
    Marysia

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne mitenki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę mitenek - są świetne. Planuję sobie wydziergać jakieś ale na razie to mój początek z szydełkiem więc jeszcze muszę zaczekać :) . Poza tym przed Świętami mam dużo innych rzeczy zamówionych do zrobienia ;) np. bombki, bransoletki...

    OdpowiedzUsuń
  15. Te ażurowe mitenki są śliczne;)

    OdpowiedzUsuń