niedziela, 12 października 2014

Ślimak szydełkowy

Stałam się szczęśliwą posiadaczką dużej ilości włóczki akrylowej w kolorze liliowym (chyba, ponieważ na etykiecie oznaczenia koloru nie ma, a w nazewnictwie kolorystycznym nie jestem najlepsza).
W związku z tym ochoczo zabrałam się do wykonania mojej pierwszej szydełkowej, malutkiej zabawki. Przeszukałam swoim zwyczajem filmiki na YouTubie i wybrałam najprostszego ślimaka na świecie. Jak go zrobić można zobaczyć tutaj: HappyBerry Crochet
Ślimak zatem będzie od dziś moim znakiem rozpoznawczym, ponieważ powstawał w naprawdę ślimaczym tempie. Wypchałam go resztkami włóczek, gdyż nie miałam innego wypełnienia.
Ostatnio jednak zamówiłam dwa kilogramowe worki kulki silikonowej na Allegro. Kurier niedawno wszystko dostarczył. Nie spodziewałam się, że to będzie takie wielkie i żałowałam, że nie wzięłam tylko jednego worka.
Na tysiące ślimaków mi wystarczy :))))

A oto efekty mojej pracy:



Materiał: włóczka akrylowa
Szydełko: 4,0

40 komentarzy:

  1. ale słodki! chciałabym zobaczyć tysiąc takich ślimaków :)
    miłego dziergania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale słodki ,te kuleczki są bardzo leciutkie moja znajoma tez się zdziwiła kiedy odebrała swoje.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chociaż tyle, że nie tylko ja myślałam, że to będzie znacznie mniejsze :))

      Usuń
  3. Uroczy ślimaczek :) nawet nie wiedziałam że można stworzyć takie małe cudeńko. Pozdrawia Kociołek Meni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Myślę, że jeszcze kilka takich ślimaczków zrobię.

      Usuń
  4. Uroczy ślimaczek! Masę radości daje zrobienie pierwszej szydełkowej zabawki, prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dużo radości. Postawiłam go sobie na półce z włóczkami i patrzę na niego, co jakiś czas z nieukrywaną dumą :)))

      Usuń
  5. Fajny ślimaczek, a jednak wena szydełkowa jest, nie zginęła ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wróciła i mam nadzieję, że przyniesie ze sobą kilka interesujących prac.

      Usuń
  6. Super ślimaczuś. Muszę i ja spróbować przygody ze ślimakiem.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny ślimak :-) To teraz pora na inne maskotki... :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Intensywnie myślę nad kolejnymi stworkami :))

      Usuń
  8. Śliczny ślimaczek!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Chyba dorobię mu towarzystwo, bo taki sam jeden stoi na tej półce :(((

      Usuń
  10. Zapraszam, weź udział w mojej rozdawajce, przecież podoba ci się skrzyneczka ;-)
    pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z przyjemnością przyłączę się do zabawy.

      Usuń

  11. Wierszyk dla ślimaczka:
    Ślimak, ślimak pokaż rogi,
    Dam Ci sera na pierogi
    Jak nie sera to kapusty
    Od kapusty będziesz tłusty :) :P
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo sympatyczny ślimak :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki wdzięczny jest ten ślimaczek :) I rzeczywiście przyda mu się towarzystwo...
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Będziesz mogła obdarować mnóstwo wielbicieli ślimaczków :-).Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  15. Uroczy jest, takie słodkie maleństwo :) Dużo ładniejszy niż ten na filmiku ;)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejku jaki słodki ślimaczek ;) Zazdroszczę zdolności... ja bym prędzej nerwowo pewnie nie dała rady hehe ;) Chociaz chciałabym się nauczyć tworzyć takie fajne cuda ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Uroczy ślimaczek! Rewelacyjny jest ;-))

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczny chciałabym tak umieć wyczarowywać cudeńka na szydełku ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten ślimaczek mi się podoba i to bardzo :-) Natomiast te buszujące na moim ranczo latem są okropne :-)

    OdpowiedzUsuń