sobota, 25 października 2014

Kozaczki Szydełkowe i Wygrane Candy u Agnieszki

Zimno... Idealny czas na okrycie się kocem i szydełkowanie. Planów na szydełkowe robótki dużo i mam nadzieję, że wszystkie uda mi się zrealizować.
Jakiś czas temu zrobiłam kozaczki szydełkowe. Opis udostępniony jest tutaj: HappyBerry Crochet
Wykorzystałam do tego liliową i szarą włóczkę. Dodatkiem jest taka sama gwiazdka, jak w opisie, ale myślę, że fajnie wyglądałyby inne elementy takie jak: kwiatek, kokardka, motylek itp.


Materiał: włóczka akrylowa
Szydełko: 4,5

Chciałam pochwalić się także wygraną w Candy u Agnieszki
Jest to pierwsza moja wygrana w konkursach blogowych.
Otrzymałam bardzo ładne i przydatne (!) rzeczy. A wisienką na torcie była moja ulubiona czekolada. Piszę była, ponieważ obecnie można zaobserwować ją już tylko na moich zdjęciach :))
A oto nagrody:

Tabliczka do pisania kredą, portmonetka i wspomniana czekolada:


Śliczna, oryginalna - kocia torba na zakupy.



Pozdrawiam i życzę udanego weekendu :)))

24 komentarze:

  1. Bardzo ładne kozaczki.
    Gratuluję wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kozaczki i gratuluję nagrody, bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lindo trabalho !!!
    a bota está linda mesmo !!!!
    parabéns pelo prêmio !!!
    :0))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muito obrigado. Estou feliz que você gosta :)

      Usuń
  4. Serdecznie gratuluję wygranej a kozaczki są super !

    OdpowiedzUsuń
  5. O jejku-szydełkowe botki dla małej damulki :)) Słodkie!
    Gratuluję wygranej!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. A w innej wersji kolorystycznej mogą służyć jako kowbojki dla chłopca :))

      Usuń
  6. Sliczne sa te buciki :) I najwazniejsze ,ze prezenciki Ci sie spodobaly :))) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana masz talent !!! :D i gratuluję wygranej :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodziuchne te kozaczki! :)
    A prezenty świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne kozaczki ,gratulacje fajna ta torebka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne kozaczki, w sam raz na jesienno-zimową aurę. Gratuluję wygranej !

    OdpowiedzUsuń
  11. Kozaczki wyglądają świetnie :)
    I gratuluję takiej fajnej wygranej... też miałam na nią ochotę...
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Słodkie buciki :-)
    Gratuluję wygranej - wspaniałe prezenty dostałaś :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wygranej.
    A kozaczki rewelacja. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Tabliczka do pisania kredą jest rewelacyjna! :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana , przedwwsyztkim gratuuje Ci z calego serca, a buciczki sa przeurocze !

    OdpowiedzUsuń