sobota, 20 września 2014

Sowia czapka

W sieci krąży mnóstwo wzorów i inspiracji na temat czapek, które przypominają sowę.
Pozazdrościłam i taką czapkę zrobiłam. Ale się zrymowało :)))
Nie znoszę przyszywania. A tutaj niestety, oczka i nos trzeba jakoś przymocować. Największą frajdę sprawiło mi jednak zaplatanie warkoczy. Przypomniały mi się czasy wczesnej młodości, kiedy to modne były bransoletki z warkoczyków i tworzyłam właśnie takie dla siebie...

Czapeczka zrobiona ze słupków.



Materiał: włóczka akrylowa
Szydełko: 4,5/5,0

Sowę zgłaszam do wyzwania w Szufladzie: http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2014/09/wyzwanie-wrzesniowe-zwierzeta.html

26 komentarzy:

  1. Śliczna czapa, kolory bardzo ładnie dobrane :-) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. nie misie, ale i tak ładne :P
    pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Och warkoczyki to ja tez lubie plesc hihih ;) Sowa jest po prostu reelacyjna ! Jak zwykle pomyslow i inspiracjii Ci nie brak :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna czapeczka, w takiej ciepłej sówce zima niestraszna :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna! Motyw sowi jest bardzo fajny,zarówno w dodatkach mieszkaniowych jak i ubraniach :)
    Miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna czapeczka i z pewnością uraduje jakiegoś cudownego malucha. Miłej niedzieli i udanego tygodnia;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hihi, sowa superowa:) Nosiłabym tą sowią czapkę bardzo chętnie.

    Pozdrowienia:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna! :) Też mi chodzi po głowie wydzierganie jakiegoś zwierzaczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fikuśna czapeczka pełna uroku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna czapunia!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Baaardzo fajna czapka! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocza czapa, w takim wdzianku zima nie straszna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przeurocza.
    Sówki moim zdaniem ogólnie są urocze a ta w szczególności ;)
    Pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń