niedziela, 7 września 2014

Podkładka szydełkowa i Twórcze Inspiracje

Zrobiłam sobie odskocznię od kompletów dziecięcych i wykonałam komplet podkładek szydełkowych. Wzór na nie znajdziecie w tym oto: wpisie
Zrobione z włóczki, z której już kiedyś robiłam koszyk szydełkowy
Usztywniłam je delikatnie, ponieważ ta włóczka już sama w sobie jest dość sztywna. Kolor troszkę smutny, ale przynajmniej nie będzie widać od razu plam po kawie :)))

Wykonałam je szydełkiem 4,5 i średnica wyszła mi około 15 cm, więc wydaje mi się, że to dość dużo, jak na podkładki :)


Otrzymałam jakiś czas temu najnowszy numer Twórczych Inspiracji z prośbą o recenzję.


W związku z tym, że ja jestem szydełkująca, to spodziewałam się artykułów o szydełkowaniu. Niestety rozczarowałam się, ponieważ o szydełku nie ma ani słowa... A szkoda...
Tak naprawdę to tylko jeden artykuł wzbudził moje zainteresowanie, a mianowicie "Robótki na drutach", który wprowadza do nauki dziergania.
Gazetka super dla osób, które lubią haftować. Praktycznie większość artykułów jest właśnie na temat haftu.
Liczyłam na różnorodność... Być może kolejne numery przyniosą więcej tekstów o innych technikach...

18 komentarzy:

  1. Kolor jest ciemny ale wszystko zależy od aranżacji wnętrza, no i faktycznie plam tak nie widać :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Podkładki fajne. A co do gazetki to w inspiracjach są różne techniki robótek.Szydełko pojawia się rzadko. Polecała bym Ci Wene jest to dwu miesięcznik i tam jest więcej szydełka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż wstyd się przyznać, ale Weny nigdy nie miała w ręce. Poszukam w kiosku i chętnie zobaczę, co jest w środku :)

      Usuń
  3. Sliczne podkladki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam by,m sobie Tworcze Inspiracje chetnie przyjela ;) Czasem lubie miec cos innego niz szydelko,m choc przyznaje, ze nie umiem sobie bez niego wyobrazic dnia ;) Swietne te podkladki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szydełkowych podkładek nigdy za wiele, lubię je bardzo. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor rzeczywiście praktyczny ale w połączeniu z tym ciekawym wzorem wyszły bardzo ładne podkładki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podkładki super, bardzo lubię ciemne elementy na stole

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne podkładki. Gazetką również się rozczarowałam, sporo jej brakuje...

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe podkładki!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Szydełkowy świat - to lubię. Pozdrawiam i zapraszam do wspólnej zabawy pod nazwą - włóczkowe afirmacje na nowej stronie galeryjki za miastem. Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne podkładki, sama bym takie chciała choć w troszkę mniejszej wersji :)
    Gazety osobiście w ręku nie miałam ale na kilku blogach już czytałam o tym numerze i wszystkie opinie były podobne do Twojej
    Pozdrawiam serdecznie :]

    OdpowiedzUsuń
  12. Hihi, jak zobaczyłam te podkładki, to też od razu pomyślałam, że właśnie bardzo praktyczne, bo plam nie będzie widać!:)) Ja raz kupiłam taką gazetkę z inspiracjami i też właśnie na szydełku niewiele w niej było.

    OdpowiedzUsuń