niedziela, 14 września 2014

Kramik Rozmaitości czyli o tym, jak można pomóc dzieciom

Dziś będzie o pomocy potrzebującym.
Hospicjum im. Ks. Eugeniusza Dutkiewicza SAC w Gdańsku organizuje Kramik Rozmaitości. Każdy z nas może dołożyć tam coś, co sam stworzył. Pieniądze zebrane podczas kiermaszu zostaną przeznaczone na sprzęt medyczny dla dzieci.
Piszę o tym dlatego, ponieważ większość tutejszych moich znajomych zajmuje się właśnie rękodziełem i tworzy naprawdę cudowne rzeczy. I jeśli ktoś z Was będzie chciał dołączyć się do akcji, to zapraszam na stronę: http://hospicjum.info/ w zakładkę Aktualności. Dary można przekazywać na adres:
Karolina Pawłowska
Domowe Hospicjum dla Dzieci 
Hospicjum im. Ks. Eugeniusza Dutkiewicza SAC
ul. Kopernika 6
80-208 Gdańsk
z dopiskiem "kramik rozmaitości"

W przypadku jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt z Panią Karoliną Pawłowską na adres e-mail: k.pawlowska@hospicjum.info 
 
Zgodnie z zasadą: "szydełkowanie moją pasją" i ja postanowiłam dołożyć swoją cegiełkę i kilkanaście dni temu skompletowałam paczkę z szydełkowymi rzeczami. Wszystko jest już w hospicjum, więc mogę pochwalić się zawartością. Mam nadzieję, że wyroby te szybko znajdą odbiorców i tym samym zasilą konto organizacji. 


Sens mojej pracy widzę wtedy, kiedy to co robię (i co kocham) może pomóc i sprawić radość innym...

O całej akcji dowiedziałam się tutaj

11 komentarzy:

  1. Bardzo ładna paczuszka:)
    Fajnie że są takie akcje, tak niewiele trzeba a można na prawdę komuś pomóc.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna akcja i fajne rzeczy podarowałaś. Trzeba sobie pomagać, bo niestety takie czasy kapitalistyczne nastąpiły, że człowiek ginie.

    Uściski!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny zestaw i cudowny gest :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń