niedziela, 28 września 2014

Czapka prawie misiowa

Szperałam trochę w internecie. I znalazłam taki oto filmik: CrochetHooksYou
Zatem zrobiłam podobną czapkę, ale w innych kolorach. Kolor podstawowy, to taki lekko musztardowy, a wykończenie i uszy są w kolorze ecru. Czapeczkę bardzo szybko się robi, ponieważ składa się ona z samych słupków. Dlatego jej wykonanie nie sprawia większych trudności.
Ja najbardziej nie lubię przyszywania elementów. Niestety uszy same się nie przyszyją, więc musiałm to zrobić. Dobrze, że są tylko dwa :)))
Myślałam także nad tym, aby zrobić małe oczka i misiową mordkę. Wydaje mi się, że fajnie będzie to wyglądało.








Materiał: włóczka akrylowa Sonia Normal oraz Kotek
Szydełko: 5,0

U mnie piękna niedziela. Słonecznie. Orzeźwiające powietrze. Czyste niebo.
Idealna pogoda na spacer.

17 komentarzy:

  1. Śliczna czapeczka :) muszę pomyśleć nad taką czapeczką dla córci :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczna czapeczka :) I na pewno jak dorobisz oczka i buzke misiowa na pewno jeszcze Sliczniejsza bedzie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie że będzie fajnie ,choć i teraz jest bardzo fajnie .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna, dobry pomysł z oczkami i buźką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna czapeczka, zachęcam do zrobienia misiowego pyszczka, który z pewnością doda jej charakteru. Czapeczki super Ci wychodzą, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. que lindo seu trabalho !!!!
    :0)))))))
    felicidades

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna czapka , a jak dodasz oczka i misiową mordke to tylko uroku jej doda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna:) Z mordką i oczkami też będzie fajna :) A przyszywania nie znoszę... :/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała czapeczka!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna czapeczka, dla szkrabów na teraz jak znalazł ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam szydełkowe malusie ubranka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super czapka:) Obie wersje będą fajne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna czapeczka a zrobienie oczek i pyszczka to bardzo dobry pomysł. Muszę coś podobnego zrobić mojej córeczce.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna czapka! Z misiową mordką będzie również bardzo fajnie wyglądać! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń