sobota, 9 sierpnia 2014

Szydełkowy sierpień

Ostatnio nie mam czasu na nic. I bardzo żałuję, że doba nie jest o kilka godzin dłuższa. Ale tak już jest i nic na to nie poradzę. Nawet jakbym bardzo tego chciała :))
Szydełkowo dzieje się dużo, ale na razie nic nowego. Otrzymałam kolejne zamówienie na kilkanaście par małych bucików i sporo czasu spędziłam nad ich wykonaniem. To jeden z zestawów:



Jakiś czas temu zaczęłam robić niebieską torebkę szydełkową. Wykonałam jedynie początek i wczoraj chciałam do niej wrócić. Pech chciał, że zgubiłam wzór i póki co zostałam z takim oto małym fragmentem.



I teraz: Albo coś sama wymyślę. Albo spruję. Albo odnajdę wzór i dokończę dzieło :)) Możliwości jest dużo, ale chyba dopiero jutro będę na ten temat myśleć, ponieważ dzisiejszy dzień wymęczył mnie okrutnie...

Miłego wieczoru!

26 komentarzy:

  1. Wiem coś o braku czasu .A z ta torebką coś wymyślisz jestem tego pewna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie zauważyłam, że niemal wszyscy narzekają na brak czasu:) ja również. Dobrze by było żeby wzór się odnalazł, bo szkoda tyle pracy tak po prostu spruć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tu przecież lato i dzień dłuższy :))

      Usuń
  3. Kapciuszków masa i jakie urocze! :)))
    Hmm...a wzór Twojej niedoszłej (jeszcze ;) szydełkowej torebki przypomina mi wzór użyty kiedyś w kominie (niebieskim) który wydziergałam - http://cozwieszopieknie.blogspot.com/2014/02/nie-proznowaam.html
    Wzór miałam stąd http://www.crochetspot.com/how-to-crochet-blanket-stitch/
    Może akurat będzie podobny i nie będziesz musiała pruć... Ciekawa jestem torebeczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten wzór niebieskiego jest prawie identyczny. Myślę, że jak tamten się nie odnajdzie, to z przyjemnością skorzystam z tego. Dziękuję Ci bardzo :))

      Usuń
    2. Nie ma za co :))) A jest tyle wzorów, że się można nieźle zamotać :)
      Miłego dziergania! :)

      Usuń
  4. Z tym czasem to tak jest, zawsze go mało. Buciki fajnie wyglądają w takim mega zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pokaźny zestaw ciapuszków :) Słodkie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Buciki super, mam nadzieje ze torebka jednak powstanie
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super buciki a co do wzorku ja mam tak często tylko nie szukam a pruję.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym spruła, ale jakoś mi szkoda....

      Usuń
  8. Urocze buciki :) A więcej czasu by mi się przydało... szczególnie na odpoczynek ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze wydaje mi się, że latem odpocznę bardziej niż zimą. A tu chyba jest na odwrót...

      Usuń
  9. Buciki sa piekne ! Zazdroszcze Ci tego ze tak swietnie szydelkujesz ! Ja musze nad soba popracowac , mysle ze uda mi sie to kiedy w koncu zima przyjdzie hihih

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak sobie mówię. Zimowe długie wieczory będą sprzyjały szydełkowaniu... A jak będzie naprawdę, to czas pokaże :)))

      Usuń
  10. Jak fajnie wyglądają te małe kapcioszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie wygląda taki cały komplet bucików:)

    OdpowiedzUsuń