wtorek, 12 sierpnia 2014

Kolejne buciki szydełkowe

Chodziły za mną buciki szydełkowe z paseczkiem zapinane na guziczek.
To taka odskocznia od tych maleńkich białych, które ostatnio robię hurtowo :)))
Przekopałam zatem YouTube i znalazłam taki oto filmik: bethany dearden
Wszystko fajnie wytłumaczone, więc zabrałam się do dzieła. Powstały na razie dwie pary.



Materiał: włóczka akrylowa
Szydełko: 4,0/4,5

Dorobiłam do nich szydełkowe guziczki (magiczna pętelka i 4 półsłupki).

Zgłaszam je do wyzwania w Szufladzie:
http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2014/07/zainspiruj-nas-szydeko.html

24 komentarze:

  1. Cudeńka, bardzo urocze są te buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Doskonałe na małe stópki :) Życzę powodzenia w wyzwaniu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. que lindo trabalho!!!
    Felicidades!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, chyba zacznę tez szukac jakichś wzorów , a nie na oko wszystko :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzory to dobra rzecz :) W końcu po to są, aby z nich korzystać :)

      Usuń
  5. Prześliczne!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale sliczne te buciki ! Ty to potrafisz Kochana :)zycze CI powodzonka w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozbrajają mnie te Twoje butki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne buciki

    zapraszam do mnie : findtimetochill.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń