niedziela, 17 sierpnia 2014

Dwukolorowe buciki szydełkowe

Idzie jesień. Czuję ją w powietrzu. A to przecież dopiero sierpień. Szkoda tego uciekającego lata...
Jesień to dobry czas na szydełkowanie. Sprzyjają temu długie wieczory. Trzeba je wykorzystać. Na przykład na zrobienie kocyka węzłem Salomona. Zachwyciłam się takim dziełem ostatnio na jednym z blogów. Koc, a właściwie koce podziwiać można tu: Sploooty
Kasia stworzyła coś naprawdę pięknego. Dlatego dziś troszkę siedziałam trenując węzeł Salomona, ponieważ nigdy wcześniej nie używałam tego wzoru, więc jest to dla mnie nowość. I jestem pewna, że w niedługim czasie będę mogła pokazać Wam koc czy chustę wykonaną w ten sposób. Nareszcie wykorzystam Angorę. Długo czekała na swoją kolej :)

Wczoraj zrobiłam buciki szydełkowe. Jak wykonać takie maluchy można zobaczyć tu: WoolyWondersCrochet




Materiał: włóczka akrylowa
Szydełko: 4,5/5,0

16 komentarzy:

  1. Dziewczyno,no fantastyczne rzeczy wychodzą spod twoich rączek!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne :)
    ja też czuję już jesień w powietrzu...

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne buciki, idealne na małe stópki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne te buciki. Szkoda lata, ale ja lubię jesień, najgorsze są tylko te krótkie dni.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach jak ja uwielbiam Twoje prace :) Buciki sa przeslicznie ! U mnie Jesien pelna para, a tez mi szkoda lata bo lato mialam tylko na urlopie za granica :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie dobrane kolory, róż i szarość to jest idealne połączenie, do głowy przyszło mi jeszcze połączenie turkusu z żółcią lub szarością :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Buciki są śliczne, czuję, że i Ty mnie też zainspirujesz do stworzenia takich szydełkowych drobiazgów dla mojego siostrzeńca, będą w sam raz na zimowe dni. Dziękuję serdecznie za miłe słowa pod moim adresem, cieszę się, że skorzystałaś z pokazanego przeze mnie ściegu i nie mogę się doczekać na efekty Twojej pracy, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejne piękne butki w Twoim wydaniu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Dawno nie widziałam takich słodziaków :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, bardzo mi się podobają , musze takie zrobić :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne butki! Są takie malutkie i słodkie :).
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne buciki ;))

    Zapraszam do mnie http://findtimetochill.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne buciki :) szczególnie podobają mi się te szaro różowe :)
    Z wzoru Salomona to ja robiłam kiedyś szal, ale kocyka jeszcze nie, może też spróbuje ;)

    OdpowiedzUsuń