sobota, 26 lipca 2014

Miejsce na włóczki

Nareszcie. W końcu udało mi się kupić półkę, która idealnie nadaje się na moje włóczki.
Wcześniej trzymałam wszystkie w koszykach, a teraz mogłam je sobie poukładać. I napatrzeć się na nie nie mogę :) Podzieliłam je w miarę możliwości: moher, akryl, kordonki...
Na ostatniej półce stoi pudełko, w którym znajdują się woreczki z koralikami.
Mam zamiar wykonać kilka bransoletek, więc parę dni temu zrobiłam zamówienie na materiały.
A oto i moje zasoby:



Postanowiłam nauczyć się także szydełkować szydełkiem tunezyjskim oraz (w końcu!) robić na drutach. Co z tego wyjdzie, to pewnie w najbliższym czasie się okaże :)
Na razie zakupiłam materiały i oglądam je ze wszystkich stron, ponieważ póki co, nie wiem jak się do tego wszystkiego zabrać...



Szydełkowo nie dzieję się nic nowego. Przez ostatni tydzień zrobiłam tylko kilka par bucików na zamówienie. W głowie mam jednak kilka projektów, które chciałabym zrealizować.
Tylko skąd wziąć na to wszystko czas...

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę słonecznego weekendu :)

35 komentarzy:

  1. Brak czasu, zmorach chyba wszystkich pań kochających robótkowanie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doba jest zdecydowanie za krótka...

      Usuń
  2. Brak czasu, zmorach chyba wszystkich pań kochających robótkowanie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie masz teraz wszystko poukładane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż miło popatrzeć na tak ładnie poukładane zapasy włóczkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie to wszystko wygląda na półce, nie dość że wszystko ładnie poukładane, to te kolory stanowią fajny element dekoracyjny pokoju. Dużo masz tego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak poukładane cieszą moje oczy :))

      Usuń
  6. Też by mi się taka półka przydała , ja mam wszystko w 3 dużych pudłach :) , na drutach nie jest tak trudno jakby się wydawało :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długo takiej półki szukałam. No, ale w końcu jest :))
      Mam nadzieję, że nauka robienia na drutach pójdzie mi w miarę sprawnie :))

      Usuń
  7. Pokaźny składzik :) Moja szafa ugina się od sterty materiałów a kolejne zamówione.Gdzie ja to wszystko pomieszczę ;p
    Czekam na kolejne projekty!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Problem z miejscem chyba jest zawsze :)) Najlepiej byłoby mieć osobne pomieszczenie na tego typu rzeczy, ale podejrzewam, że po pewnym czasie i w takim osobnym pokoju zabrakłoby miejsca :))

      Usuń
  8. Fajna półka , też by mi się taka przydała, niestety nie miałabym na nią miejsca ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka półka to naprawdę fajna rzecz :)

      Usuń
  9. Suuper polka :))) Wazne ,ze wszystko sie pomiescilo :) Ja tez tak stalam i sie przygladalam jak maz mi w duzej szafie polki powstawial i wkoncu materialy nie lecialy mi na boki z zawysokich kupek hihi :))) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze jest mieć wszystko poukładane :)

      Usuń
  10. Imponująca kolekcja, teraz tylko wyglądać na blogu rzeczy stworzonych z tych cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj zazdroszczę, też bym chciała taką "robótkową" półkę ale niestety miejsca na takową nie posiadam.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, bo taka półka wiele ułatwia - szczególnie jeśli się chce znaleźć konkretną włóczkę :))

      Usuń
  12. Zazdroszczę tego kącika :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Taka półka to skarb dla każdej włóczkomaniaczki. Ja mam pozapychane włóczkami i kordonkami kilka szuflad do tego mam jeszcze masę włóczek poupychanych po kątach i na różnych półkach. I obiecuję sobie, że już za żadne skarby nie kupię nowej, ale zawsze znajdzie się jakaś okazja do nowego zakupu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie sklepy z włóczkami omijam szerokim łukiem, ale już nie mogę doczekać się kiedy kupię sobie kolejną partię :))

      Usuń
  14. Oj będziesz miała co robić :D miłego dziergania

    OdpowiedzUsuń
  15. Rozumiem Cię doskonale:) Pięknie to wszytko wygląda. Dwa podstawowe sploty tunezyjskie są proste i dają bardzo fajne efekty. Ja niestety kupiła tanie szydełka tunezyjskie i nie da się nimi robić. Ale kiedyś sobie zainwestuję w jakieś porządne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam sobie gazetkę z wzorami na szydełko tunezyjskie i niedługo mam zamiar wykonać swoje pierwsze dzieło :))

      Usuń
  16. Ojej, marzę o takiej półeczce. U mnie wszystkie włóczki poupychane są w worki w szafie, na szafie, za firanką i gdzie się tylko da. Tak więc tylko patrzę i wzdycham :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniały składzik. W ogóle, to masz bardzo pokaźną włóczkową kolekcję:)

    OdpowiedzUsuń