niedziela, 8 czerwca 2014

Sakiewki i opaski szydełkowe

Wróciłam. I jakoś nie mogę się w tym wszystkim odnaleźć. Chyba poleniuchowałabym jeszcze trochę... :) Dobrze, że w Polsce też jest teraz słońce. Dzięki temu nie przeżyłam szoku termicznego... Ale i tak, jak to zwykle bywa, zawsze tego wolnego jest za mało...
Nie mam jednak zamiaru więcej marudzić, ponieważ najważniejsze to, że byłam, zobaczyłam, odpoczęłam i wróciłam zadowolona. A teraz czas wziąć się do pracy i tyle :)

Czerwiec zaczął się dla mnie owocnie, ponieważ otrzymałam kilka szydełkowych zamówień. Jedno na sakiewki szydełkowe w jednolitych kolorach, drugie na opaski dziecięce - tym razem w czerni :) i trzecie - komplet opaska+buciki. Te ostatnie już były tu pokazywane, więc nie będę wklejać dodatkowych zdjęć :) Natomiast dwoma pierwszymi chcę się pochwalić.
Na początek włóczkowe sakiewki szydełkowe. Dowiedziałam się nawet jakie będzie ich przeznaczenie. Zostaną zastosowane jako woreczki na różańce.



Materiał: włóczka akrylowa
Szydełko: 4,5

Opaski szydełkowe. Dla dziewczynki. Tu zastosowanie jest jasne - ozdoba na głowę :)

Materiał: włóczka akrylowa
Szydełko: 4,5


28 komentarzy:

  1. Zazdroszczę Ci urlopu. Fajnie tak oderwać się od wszystkiego.
    Woreczki i opaski super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko, że ten wolny czas ucieka bardzo szybko. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Ładne te sakiewki, przypominają mi torebeczkę, którą miałam do komunijnej sukienki, kiedyś hen hen, mieścił się w niej właśnie różaniec i modlitewnik :-) Kinga zapraszam na moje pierwsze Candy, pozdrawiam Kasia
    sploooty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. To mialas szczescie kochana bo neistety mnie szok termiczny dopadl.... no coz takie zycie.... Opaski jak zawsze piekne, sakiewka bardzo fajna i podoba mi sie do tego wywoluje usmiech na mej twarzy bo ja zaraz mi sie przypomina taka stara sakiewka na skarby :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Link do filmiku z instrukcją znajdziesz w poprzednim poście - to tak na wszelki wypadek, jakbyś chciała wrócić do dziecięcych lat i stworzyć sobie replikę :)))

      Usuń
  4. Cuda wychodzą spod twoich zdolnych rączek!

    OdpowiedzUsuń
  5. Lindos trabalhos!!!
    mãos de fada!!
    :0)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe prace, jestem zachwycona sakiewkami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sakieweczki słodkie :) Większą wersję też można stworzyć i może być jako torebeczka dla jakiejś młodej damy :))) Opaseczki też super! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzór jest uniwersalny, więc woreczki mogą być wykonane w dowolnym rozmiarze. Dziękuję :))

      Usuń
  8. Bardzo ładne woreczki i opaski -pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Sakiewki są prześliczne, jak tak na nie patrze to odrazu wzięłabym się za zrobienie podobnej ;) Opaski też są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to do roboty :) Jeśli potrzebujesz wskazówek, to link jest w poprzednim moim poście.

      Usuń
  10. Woreczki bardzo fajne i przydatne bardzo i opaski też mi się podobają.

    Pozdrowienia!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sakiewki baaaaardzo fajne, użyteczne i wyglądają bardzo ładnie. Na płasko kojarzą mi się z łapkami dla noworodków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łapki - fajne skojarzenie :) Tak o nich nie pomyślałam :)))

      Usuń
  12. Superowe te sakiewki są ;)
    Pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń
  13. Seus trabalhos em croché são lindos.. Adorei conhecer seu blog... Até mais !!

    OdpowiedzUsuń