piątek, 9 maja 2014

Szara opaska szydełkowa

Ten szary kolor cały czas za mną chodzi :))
Dlatego i tym razem do wykonania nowego wzoru opaski użyłam szarej włóczki.
Wzór prosty. Można znaleźć go tutaj: CrochetHooksYou
Następnym razem zrobię coś kolorowego. Może podkładki pod kubek. Dawno ich nie robiłam, a bardzo lubię, bo tworzy się je szybko i praktycznie od razu widać efekty :))



Materiał: włóczka akrylowa Kotek - szary i ecru
Szydełko: 4,5

I jeszcze chcę pochwalić się moim ciastem. Robiłam pierwszy raz. Nikt się nie zatruł, wszyscy przeżyli i widocznie im smakowało, bo szybko zniknęło z blachy :)) W związku z tym polecam wszystkim, którzy lubią słodycze, bo ciasto jest naprawdę słodkie :)
Inspiracje znalazłam tu: Wiśniowa pokusa
U mnie zamiast wiśni były truskawki z galaretką truskawkowo-cytrynową.



30 komentarzy:

  1. Świetnie wyszła ta opaska, a ciasto wygląda obłędnie. Ten szary kolor rozświetlony bielą wygląda bardzo elegancko :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Wzór jest uniwersalny - i dla dziecka i dla dorosłego.

      Usuń
  2. Zarówno ciasto jak i opaska-pierwsza klasa!!! Ależ ta Pokusa wygląda wyśmienicie ;p
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wyśmienicie smakuje. Naprawdę polecam :))

      Usuń
  3. your work is so beautiful!!!
    and this cake, hmmmmmmmmm!!
    I want a piece!!!
    greetings from Brasil!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Opaska fajna ciasto apetyczne mniam mniam pa

    OdpowiedzUsuń
  5. Opaska świetna! Narobiłaś mi apetytu na ciastko:)) Ja machnęłam dzisiaj bezy:)

    Uściski!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ma na wierzchu bezę :) A bezy uwielbiam :)))

      Usuń
  6. Świetna opaska i doskonałe ciasto :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale Ty pieknie Kochana szydelkujesz :) Jak z bajki sa Twoje prace. Jestem szczerze nimi zachwycona! Nigdy nie pracowalam na akrylowej wloczce musze sprobowac bez apelacyjnie :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam akryl i z czystym sumieniem Ci go polecam :))

      Usuń
  8. Śliczna :) Bardzo ciekawa, niby prosta a ten wzorek na środku oryginalny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) I wzorek też wbrew pozorom jest prosty.

      Usuń
  9. Zarówno opaska jak i ciasto są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak, teraz mam ochotę i na opaskę i na ciasto :) Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam teraz ochotę na ciasto, ale po tym pozostało jedynie wspomnienie ;))

      Usuń
  11. Aż miło popatrzeć zarówno na pyszności jak i na opaskę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kinga, postanowiłam dać Ci wyróżnienie Liebster Award, na które zasługujesz w pełni. Po szczegóły zapraszam do mnie :)

      Usuń
    2. Jest mi bardzo miło. Dziękuję :))

      Usuń
  12. Fajna ta opaska. Chyba też sobie taką wydziergam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A proszę Cię bardzo. W przypadku problemów służę pomocą :))

      Usuń
  13. Opaska jest super:) Za mną też chodzi ostatnio szary kolor;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, jak to jest. Wiosna przyszła, a nam szarości w głowie :)) Może to przez tą pogodę...
      Pozdrawiam :)

      Usuń