sobota, 17 maja 2014

Podkładki szydełkowe

Szarości ciąg dalszy. Pogoda za oknem do kolorów nie nastraja. U mnie od wczoraj pada deszcz. Słońca brak.

Tym razem postanowiłam zrobić czarno-szare podkładki na prezent dla koleżanki. Podarunek zamierzam wręczyć jutro, więc muszę spieszyć się, aby jeszcze dziś powstał cały komplet. Na razie mam 1/3. Średnica podkładki: 12 cm.



Materiał: włóczka akrylowa
Szydełko: 4,5


Wzór znalazłam kiedyś w Internecie. Dla chętnych, schemat poniżej :)
W opisie są półsłupki nawijane lub jak ktoś woli inaczej, półsłupki z narzuconą nitką. Ja natomiast do wykonania całości użyłam słupków.




39 komentarzy:

  1. Bardzo fajne zestawienie kolorystyczne .Milo dostawac prezenty , ciekawe czy kolezanka doceni ,ze zrobilas go wlasnorecznie ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że jej się spodoba :)

      Usuń
  2. Bardzo ładne podkładki. Nas pewno się spodobają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle śliczności i perfekcyjnie wykonane!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten schemat, choć podobnie jak Ty, zmieniam liczbę płatków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wpiszę się w grafikę google podkładka szydełkowa, to w 95% wyskakują właśnie takie podkładki :)) Schemat jest bardzo popularny. Szukałam w Internecie Lori Z, która go udostępniła, ale ślad po niej zaginął... Pozdrawiam :))

      Usuń
  5. Fajne podkładki, ja też jestem ciekawa czy koleżanka doceni ten prezent. Mam nadzieję, że tak. Pozdrawiam serdecznie :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny komplecik będzie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Kinga! świetny pomysł na prezent, zestawienie kolorów fajne, wykonanie oczywiście też. pozdrawiam Kasia
    sploooty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Prezent wręczony. Bardzo się spodobał :))

      Usuń
  8. Piekne podkładki. Cudowne prace tworzysz Kinga. Czasem aż napatrzec sie nie mogę :))
    Udanej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne podkładki, uwielbiam ten wzór :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podkładki wykonane tym wzorem bardzo ładnie wyglądają też w pastelowych kolorach. Pozdrawiam :))

      Usuń
  10. Hahaha Kingus nie uwierzysz ! Ale wlasnie pare dni temu skonczylam swoje podkladki i wlasnie uzylam dokladnie tego samego wzoru ! Coz za zbieg okolicznosci :) Turtorial juz jest w kopii roboczej a tutaj taki zonk i u CIebie tez mozna znalesc hihih. Twoje wyszly slicznie :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaskoczyłam Cię :)) Nic nie stoi na przeszkodzie, abyś i Ty zamieściła swój na blogu :))

      Usuń
    2. Zaskoczylas i To bardzo:)

      Usuń
  11. Dzięki za wzorek , juz je gromadzę , a podkładki zawsze sie przydadzą.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne podkładki motyw ciekawy.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Koleżance też przypadł do gustu :)))

      Usuń
  14. Bardzo fajnie się prezentują, świetny pomysł na prezent ;)
    Pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne podkładeczki!!!
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne podkładki! Dzięki za schemat :) Podrawiam

    OdpowiedzUsuń