wtorek, 13 maja 2014

Kwadrat szydełkowy

Postanowiłam w końcu wykorzystać Angorę Ram. To już kolejny raz, kiedy podchodzę do tej włóczki, jak pies do jeża... Tym razem w planach jest poszewka z kwadratów. Na razie mam dwa. I zamierzam zrobić kolejne, a potem połączyć w jedną całość. Mam nadzieję, że starczy mi cierpliwości, ponieważ ta włóczka nie jest chyba dobrym materiałem na szydełko - najważniejsze, żeby w trakcie szydełkowania nie pomylić się, bo angora pruje się okropnie.


Materiał: włóczka Angora Ram
Szydełko: 4,5

Otrzymałam w prezencie dwa duże motki czerwono-czarno-srebrnej włóczki. Włóczka bardzo mi się podoba, ale jak zwykle jest jakieś ale. Otóż jest to włóczka o nierównym splocie - chyba tak to pisze się fachowo :))) Czyli raz jest cienka, raz jest gruba. I teraz zastanawiam się, co z takiej włóczki mogę zrobić. Muszę w tym celu poszperać w internecie. Może znajdę jakieś złote rady :)))
A oto i ona:







Pozdrawiam i życzę dużo słońca :)))

25 komentarzy:

  1. Aj ,turkusik!!! Piękna będzie z nich podusia :)
    Dziwna ta druga wełna,nie widziałam takiej jeszcze ;p Nie pomogę bo nie siedzę w tym temacie .
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I miękka, bo angora jest bardzo miła w dotyku :))

      Usuń
  2. Ładne zestawienie kolorków w kwadracikach. A włóczka wygląda mi znajomo, coś mi się zdaje, że mam z niej zrobiony sweter na drutach, tylko moja włóczka jest czerwono, czarno kremowa. Nie pamiętam nazwy włóczki ale bardzo dobrze się nosi, pozwoliłam sobie na wklejenie linku do mojego posta dotyczącego tej włoczki :). http://nemolaczek.blogspot.com/2013/11/melanze.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Już byłam i widziałam :) Bardzo ładne sweterki. No to już jest jeden pomysł :)))

      Usuń
  3. Kwadraty wyglądają ciekawie. Ładny kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiekne kolorki dobrałaś, bardzo lubie turkus :))
    Miłego wieczoru życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przerazaja mnie te wloczki... o_O Mam jedna w swoim kuferku i chyba tam mi zgnije bo nie ruszam jej ze strachu ;) Sliczne Twoje kwadraciki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odwagi! Skoro ja sobie poradziłam z angorą, to Ty na pewno dasz radę zrobić coś ciekawego ze swojej :))

      Usuń
  6. Śliczne kwadraciki. Lubię takie podusie, kocyki. Kiedyś zrobiłam olbrzymią narzutę z kwadratów, Wiesz jezeli chodzi o mnie to nie ma włóczki która by się nie nadawała na szydełko. Fakt, że niektóre włóczki pruć się praktycznie nie da np. angora czy moher. Po prostu nie można się mylić. Ta włóczka o nie równym splocie fajnie wygląda jak się z niej robi coś na drutach ciekawy efekt wychodzi. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co, druty pozostają w sferze marzeń :))
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Już nie mogę się doczekać tej poduszeczki ) Będzie śliczna. Trzymam za Ciebie kciuki.
    Już gdzieś widziałam taką włóczkę, i wydaje mi się że przypadkiem natchnęłam się na sweterek z niej zrobiony. W jednym miejscu był wzór ściśnięty i gęsty a w innym luźniejszy. Myślę że na tym ma polegać i jako taka narzutka z jakiegoś prostego wzorku będzie śliczna :D :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wychodzi na to, że jeśli chcę wykorzystać tę włóczkę, to muszę nauczyć się robić na drutach :))

      Usuń
  8. Piękne kwadraciki i ładne kolorki!!! Zapowiada się cudna podusia!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj tak zapowiada się cudna poduszeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie, śliczne kolorki tych kwadracików. Podusia będzie rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pogodne kwadraciki:) Kurcze, nie cierpię prucia angory. Na samą myśl mnie odrzuca:)) Fajna ta włóczka z czerwonym. Jak dwa duże motki to myśli mi się, że szalik. Na pewno coś wyczarujesz z niej.

    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szalik, to całkiem fajny pomysł. Dziękuję :))

      Usuń
  12. Zapowiada się fajna poszewka :) Oby ci się nic nie pomyliło :D

    OdpowiedzUsuń
  13. This yarn reminds me if a yarn I've seen used in a YouTube crochet tutorial by Mikey from The Crochet Crowd (acting as as a representative for Red Heart Yarn). It was a scarf pattern by Red Heart Yarn, and was being used to showcase the effects of their new yarn called Red Heart Boutique "Changes". It had many different textures throughout the skein, and looked really snuggly and extremely interesting when worked! On their website one of the free patterns recommended for their " changes" line was a scarf that vlooked like several different yarns had been used to form, well, a scramble. If you don't know of those check out Prudence Mapstones Scrumbles, and Art Crochet made into garments. I love wearable art, and Prudence is so skilled! I hope I gave you some places to look! Good luck, and I am enjoying your blog!

    OdpowiedzUsuń