czwartek, 1 maja 2014

Koszyk szydełkowy

Jakiś czas temu na blogu MadeByMali...szydełkowy świat Malwiny zauważyłam prześliczne koszyczki. Zainspirowały mnie pokazane tam zdjęcia i zapragnęłam zrobić koszyk, pojemnik na małe drobiazgi.
Przeszukałam Internet i znalazłam bardzo przystępną instrukcję CrochetHooksYou składającą się z kilku części. Bez większych problemów zrobiłam pojemniczek z przykrywką. Dość mały, bo podstawa wynosi 8 cm, a jego wysokość, to 5,5 cm. Bez problemu można go powiększyć do takiego rozmiaru, jaki tylko nam jest potrzebny, zwiększając liczbę okrążeń spodu i analogicznie dodając okrążenia boczne.
I to dopiero początek mojej drogi, bo mam w planach zrobić dużo, dużo więcej :)))

Szary pojemnik/koszyczek:



Materiał: włóczka akrylowa
Szydełko: 4,5

36 komentarzy:

  1. Fantastyczny koszyk, rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O ja cię! EXTRA SUPER FAJNIUTKI!!!!! No przepiękny!!!!!!Zdolne masz łapki ;p
    Pozdrawiam i życzę udanej majówki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również życzę udanego wypoczynku :)

      Usuń
  3. Super koszyczek. Ja już od dawna mam ochotę na robienie koszyczków tylko czasu ciągle brak. Ale wzory już gdzieś sobie poszykowałam:) może kiedyś w końcu się wezmę bo bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dość szybko się je robi. Przynajmniej takie małe, jak ten mój :)))

      Usuń
  4. Jestem zachwycona! Pięknie zrobiłaś i wiesz co, pewnie się poczęstuję w przyszłości tym wzorem:) SUPER wygląda ten koszyczek i do tego jest bardzo funkcjonalny.

    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny koszyczek i pięknie wykonany :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszyczek rewelacyjny .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, co nie wchodze do Ciebie to ciagle mnie czyms inspirujesz !!!Dziekuje za link na pewno z czasem wykonam taki koszyczek bo jest uroczy :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszyczek jest śliczny, czy mogę go u Ciebie zamówić? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyślij mi wiadomość na e-mail. Ustalimy szczegóły :))

      Usuń
  9. Fajny koszyczek :) Nie wygląda, że to włóczka :) Ja wzięłam się za sznurek i działam :) Słonecznej majówki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszyczki ze sznurka też mi się bardzo podobają. Na razie jednak próbuję z włóczką :))
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Bardzo ładny koszyczek, widzę, że u Ciebie ostatnio króluje szary kolor, też go bardzo lubię :-) pozdrawiam Kasia
    sploooty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szary się do mnie po prostu przyplątał :)))

      Usuń
  11. Bardzo mi sie podoba! To pewnie prostu wzór - jeśli tak to może i ja sie zabiorę za taka prace!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo prosty. Praktycznie same półsłupki i na wykończeniach półsłupki nawijane i oczka ścisłe. Polecam :)))

      Usuń
  12. Koszyczek jest czaderski:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny, zawsze podobały mi się takie cudeńka, ale sama pewnie nie bardzo umiałabym tego zrobić :(
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Wbrew pozorom nie jest wcale taki trudny do wykonania :) Pozdrawiam.

      Usuń
  14. Kosz wyszedł rewelacyjny:) Kolejny raz żałuję, ze nie szydełkuję:( Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. Całkiem dobry na małe drobiazgi :))

      Usuń