sobota, 3 maja 2014

Czarny koszyk szydełkowy

Kolejny koszyk szydełkowy wyszedł spod moich rąk. Tym razem z podwójnej włóczki o bliżej nieokreślonym składzie. Etykiety brak. W moich zbiorach odkryłam dwa duże motki tej włóczki i uznałam, że idealnie będzie nadawała się do wykonania koszyczka. Składa się ona z czarnej włóczki i wplecionej w nią dużo cieńszej białej nitki. Pruje się ją bardzo źle, co przetestowałam wielokrotnie....
Koszyk jest zdecydowanie większy od poprzedniego, ponieważ szerokość to ok.15 cm, a wysokość 8 cm.
Oczywiście, tak jak w poprzednim przypadku, i tym razem korzystałam ze wzoru dostępnego w Internecie. Można znaleźć go tutaj: Bree Keckler


 


Zrobiłam też zdjęcie z przykładowym wypełnieniem w postaci jabłek. Jak widać na załączonym obrazku, dwa z nich zwyczajnie nie zmieściły się do środka :))
Albo jabłka za duże albo koszyk za mały ;)


Materiał: włóczka
Szydełko: 5,0

24 komentarze:

  1. Świetny koszyczek! W ogóle to mi narobiłaś smaku na jabłuszka:)))

    Uściski!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak samo jak poprzedni wyszedl CI cudownie ! Uwielbiam Twoje prace i uwielbiam zagladac do CIebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi bardzo, bardzo miło :) Dziękuję :))

      Usuń
  3. Świetny koszyk , bardzo lubię szydełkowe koszyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki 3D wydzierg zrobić! nono :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Kinga, nabierasz coraz większej wprawy w robieniu koszyczków, ten ma fajny ozdobny sznureczek :-) pozdrawiam Kasia.
    sploooty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie w kolekcji mam tylko te 2 :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Czy to ważne ile jabłek tam wejdzie:) ważne ze fajnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny koszyk! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie się prezentuje ;)
    Pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń
  9. Super!!! Przepiekny jest ten koszyczek, taki inny i unikatowy.
    Udanego weekendu, pozdrawiam cieplo
    Marysia

    OdpowiedzUsuń
  10. Same śliczności u Ciebie.....pozdrawiam, będę zaglądać na Twojego bloga.
    Zapraszam do mnie- mam dwa:
    vilasłomka.blogspot.com
    szydełko i jeszcze raz szydełko.blagspot.com
    pa pa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi bardzo miło. Zapraszam :)))

      Usuń