środa, 23 kwietnia 2014

Szydełkowy Kwiatek - Opis

  

Wzór, a właściwie filmik, znalazłam w Internecie. Jakiś czas temu wklejałam link, ale dla przypomnienia: Sheruknittingcom
Filmik w języku angielskim. Przetłumaczyłam go i opisałam.

A więc zaczynamy:
  1. 7 oczek łańcuszka, oczko ścisłe
  2. 1 oczko, 17 półsłupków, oczko ścisłe
  3. 1 oczko, 3 oczka, kolejne oczko poprzedniego rzędu - 5 słupków; odwracamy robótkę i w pierwszym z pięciu słupków, wykonujemy oczko ścisłe; odwracamy i robimy 3 oczka łańcuszka, a następnie półsłupek w kolejnym oczku poprzedniego rzędu; i jeszcze jeden półsłupek (i w ten sposób powstał nam pierwszy biały płatek, mamy mieć ich 6); kolejny płatek: 3 oczka, 5 słupków... itd.; kończymy rząd oczkiem ścisłym z pierwszym oczkiem; zmieniamy kolor włóczki
  4. 1 oczko, 5 oczek, półsłupek w pierwszy półsłupek pomiędzy dwoma białymi płatkami, półsłupek w drugi półsłupek pomiędzy płatkami; i tak dookoła; kończymy oczkiem ścisłym z 1 oczkiem łańcuszka z 5 oczek
  5. 1 oczko, 3 oczka, 9 słupków podwójnych w łańcuszek z 5 oczek, 3 oczka, po 1 półsłupku w dwa półsłupki z poprzedniego rzędu (mamy pierwszy różowy płatek); kolejny 3 oczka, 9 słupków podwójnych... itd., kończymy: półsłupek i oczko ścisłe z pierwszym oczkiem
Mam nadzieję, że napisałam zrozumiale. Jeśli coś nie jest jasne, to chętnie pomogę :)))



24 komentarze:

  1. Fajny kwiatek . Muszę go wypróbować.Ładnie wyglądała by z nich poducha. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kinga napracowałaś się, dziękuję za ten schemat, chyba się skuszę i zrobię kolejną wiosenną czapkę do kolekcji, pozdrawiam Kasia
    sploooty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Your work is always gorgeous!
    greetings from Brasil!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much for your kind words. :)))

      Usuń
  4. Kochana dziekuje Tobie za wzor ! Wszystko jasno i pieknie napisalas takze dam sobie rade bez problemu :* Buzka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pochwal się zdjęciami, jak zrobisz :)))

      Usuń
  5. Bardzo jasny i czytelny opis, może wykorzystam w najbliższym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie potrafię i nawet nie próbuje , do tego potrzeba cierpliwości, której ja nie posiadam, ale podziwiam wykonanie i opis z pewnością komuś może się przydać :))
    Pozdrawiam serdecznie i miłego dnia zycze

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna robota, opis fajny i baaaardzo przydatny! :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kwiatek żałuję,że wcześniej nie zajrzałam :) Będę wracać po opis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wracaj, kiedy tylko chcesz :)) Będzie mi bardzo miło jeśli skorzystasz z tego opisu :)

      Usuń
  9. Wiosna u Ciebie na całego. Blog rozkwita ślicznymi kwiatuszkami:)

    Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko budzi się do życia :)) Szydełko też :))

      Usuń
  10. Ładny kwiatek i fajnie opisane wykonanie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Mam nadzieję, że się przyda :))

      Usuń
  11. Uroczy kwiatuszek, może skorzystam, przyda się do ozdabiania czapeczek. A tak w ogóle bardzo tu u Ciebie ciekawie, pozwól, że będę wpadać częściej :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny kwiatuszek i opis super !
    Serdecznie pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń