niedziela, 6 kwietnia 2014

Szara czapeczka szydełkowa

Weekend pochmurny i zimny. Nie zachęcał do dłuższych spacerów, więc wykorzystałam ten czas na szydełkowanie. Przyjemne z pożytecznym :)

Zrobiłam kilka rzeczy, ale pochwalić się chcę tylko jedną :)
Zatem dziś prezentuję kolejną czapeczkę z różnymi dodatkami. Zachowałam jedną kolorystykę. Zrobiłam też inne dodatki - kolorowe, ale uważam, że w tym przypadku ecru i szary najlepiej do siebie pasują.
Podczas tworzenia pierwszego kwiatka korzystałam ze wzoru opisanego przez Уроки вязания Crochet and knitting .


Materiał: włóczka akrylowa Kotek
Szydełko: 6,5


26 komentarzy:

  1. Świetne czapki i zgadzam się, że kolorystyka rewelacyjna:) U mnie pogoda nawet nie taka zła, ale się przed chwilą rozpadało.

    Pozdrowienia!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A jeśli chodzi o pogodę, to podobno deszczowo ma być przez cały tydzień... Oby się nie sprawdziło!

      Usuń
  2. Kinga, czapeczki śliczne, kolory dobrane rzeczywiście idealnie, wykonanie bardzo staranne, naprawdę masz czym się pochwalić, gratulacje!!! pozdrawiam Kasia :-)
    sploooty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. :):):):)
    Eliane
    http://elianeapkroker.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te czapusie. I włóczka fajnie się prezentuje. Muszę spróbować tego Kotka, bo jeszcze nigdy nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kotka uwielbiam. To bardzo miękka i miła w dotyku włóczka. Polecam :)

      Usuń
  5. Piękne czapki , ja też się przymierzam do zrobienia małej czapeczki dla rocznej dziewczynki . :) Kotka do tej pory nie używałam , ale prezentuje się pięknie , więc skuszę się na jego zakup :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że nie będziesz rozczarowana :)

      Usuń
  6. Czapki sa przesliczne ! Najbardziej mi sie podoba z jasna kokardka i rzeczywiscie kolory wspolgraja ze soba idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiekna jest ta czapeczka, w neutralnym kolorku, modnej szarości a kwiatek czy kokardka nadają jej niesamowitego uroku :))
    Przyjemnego tygodnia życze, pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne czapeczki!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Super czapeczka te dodatki wspaniale ją rozświetlają :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Czapeczki super ,szczególnie urzekła mnie ta z białą kokardą .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kokarda jest bardzo prosta w wykonaniu. Opis znalazłam tu: http://www.youtube.com/watch?v=Hcxz3r9VZoQ

      Usuń
  11. Za najbardziej gustowną uważam tę z kokardką w jadnym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię swoją córeczkęw takich czapusiach jak zrobiłaś. Takie dziewczęce i subtelne piekno małej damy. Pozdrawiam a że szydełko jest mi bliskie dodaj sie do Twoich obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super czapa:) I fajne te wymienne dodatki:)

    OdpowiedzUsuń