poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Opaska w kilku odsłonach

Ostatnio znów kręcę się wokół szydełkowych rzeczy dla dzieci.
Zrobiłam dwie opaski: szarą i białą. Sfotografowałam je w kilku odsłonach - zamieniając po prostu dodatki. Czyli tzw. do wyboru, do koloru.
Wzorów na kwiatki, kokardki jest pełno. W związku z tym można swobodnie wybierać w tego typu dodatkach. Zauważyłam, że bardzo często do opasek dodawane są duże kwiatki, zazwyczaj wystające nawet kilka centymetrów za brzegi opaski. Wygląda to rewelacyjnie na głowie małego dziecka i idealnie nadaje się do sesji zdjęciowych, które obecnie stały się bardzo popularne. Myślę, że takie profesjonalne zdjęcia, to fajna pamiątka dla malucha.

Opaska szara:


Opaska biała:


Włóczka: szara - Kotek, biała - Sonia Light
Szydełko: 4,0


Przed chwilą lało, jak z cebra, a teraz świeci piękne słońce. Pogoda szaleje :)

27 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. To szydełko i do roboty :) Wzór prosty, bo z samych słupków :)

      Usuń
  2. Dziekuje za inspiracje!Dalas mi pomysl na zrobienie opaski tylko, ze dla siebie. Takie opaski sa teraz w modzie nawet w modzie slubnej :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodziutkie są te opaski, te szare spodobały mi się najbardziej :)
    Pieknego dnia życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Szary ostatnio przeważa w moich pracach :)

      Usuń
  4. Jejku.. Ależ urocze te opaski ;)
    Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne opaski! Te kwiatki i kokardki są urocze :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) I proste w wykonaniu :)))

      Usuń
  6. Cudowne opaski!!! Bardzo ładne kolorki!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Super :) Obserwuje i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. http://blackleopard-official.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podobają te Twoje opaski. Racja, że warto malucha uwieczniać na fotach. Czas płynie szybko:)
    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :))) Zdjęcia, to wspaniała pamiątka :)

      Usuń
  10. urocze są, mi zdecydowanie podobają się takie jak Twoje, czyli z umiarkowanie dużymi dodatkami :-)
    Pozdrawiam Kasia.
    sploooty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocze opaski, idealne na sesje zdjęciowe :-)

    OdpowiedzUsuń