sobota, 26 kwietnia 2014

Kozaczki szydełkowe

Deszczowy dzień. Deszcz też jest potrzebny, więc nie narzekam.

W związku z tym, że cały czas kręcę się wokół wyrobów szydełkowych dla dzieci, zrobiłam kozaki szydełkowe.
Skorzystałam z filmiku Crochet Guru Wszystko jest dokładnie i prosto przedstawione (do każdego rzędu dołączona informacja z napisami), więc wykonanie nie sprawia większych problemów.
W instrukcji jako dodatek, pokazana jest pełna kokarda. Ja natomiast zrobiłam łańcuszek z 65 oczek i zawiązałam na kokardkę. Taki dodatek podoba mi się bardziej.
Przy użyciu szydełka 4,5, wymiary bucika są następujące: Długość podeszwy: 11 cm. Wysokość bucika: 10 cm.
To jest kolejna rzecz, którą szydełkuje się łatwo i przyjemnie. 


Materiał: włóczka akrylowa
Szydełko: 4,5

27 komentarzy:

  1. Przyjemnie się robi i pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli jeszcze nie próbowałaś ich wykonać, to zachęcam :)))

      Usuń
  2. Fajne. Pamiętam jak moje dzieciaki były małe takie botki się robiło.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Lindoooooooooooooooooo!!
    :0)
    Eliane

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale slicznoscii !!!! Dziekuje, ze podalas zrodlo wzoru bo ja aktualnie chomikuje rzeczy dla maluszkow i cpragne zrobic takie buciki :) Pieknie CI wyszly !!!!

    p.s pozwolilam sobie wstawic Twoj wzor w moja strone http://szymkowerobotki.blogspot.ie/p/wzory-innych-blogerowiczek.html gdyz utowrozylam ja by gromadzic tutaj wzory innych blogerowiczek, jest to bardzo pomocne dla mnie bo wiem w ktore miejsce wracac a po drugie moi goscie moga rowniez zajrzec na Twoj blog. Jezeli jednak nie wyrazasz na to zgody to migusiem usune i oczywiscie zrozumiem decyzje :* Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobają. Gdybyś miała jakiś problem z wykonaniem, to daj znać, służę pomocą. A jeśli chodzi o wstawienie wzoru, to oczywiście wyrażam zgodę :)) Niech się przydaje :))

      Usuń
    2. Bardzo mnie to cieszy nawet nie wiesz jak :) Dziekuje serdecznie :) A wzor zdecydowanie mi sie przyda i jak nie bede sobie radzic to zwroce sie o pomoc :) Dziekuje ze jestes :)

      Usuń
  5. ooo a ja mam idealną kruszynę w domu do tych bucików :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To szydełko w dłoń i zgodnie z instrukcją spokojnie sobie z tym poradzisz. Oczywiście, służę pomocą.
      U mnie wciąż te buciki są :)

      Usuń
  6. Śliczne buciki! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Hihihi, są słodziutkie:) Wyobrażam sobie te butki na małych stopkach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też sobie wyobrażam, bo w najbliższej okolicy takiego małego modela brak :)))

      Usuń
  8. Ładne kozaczki, dodatek w postaci kokardki rzeczywiście jest przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam, buciki są prześliczne i chętnie zrobiłabym podobne dla swojej córeczki, niestety nie mogę znaleźć żadnego wzoru. Mogłabym prosić o jakiś wzór bądź pomoc w jego znalezieniu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Link: https://www.youtube.com/watch?v=LBPPbVo_Z8s
      Taki sam jest w poście :))
      Pozdrawiam.

      Usuń