środa, 9 kwietnia 2014

Kapcie szydełkowe

Zimnoooo... Mam tylko nadzieję, że kwiecień plecień śniegu nie przyniesie :)

Jakiś czas temu zostałam poproszona o wykonanie szydełkowych kapci.
I tym razem nie dla maluszka, ale dla osoby dorosłej. Jak dla mnie nowość, bo jestem przyzwyczajona do wykonywania obuwia zdecydowanie mniejszego :)
Obecnie jestem w posiadaniu jednego buta. I na razie zastanawiam się jaki kolor wybrać, aby zwęzić środek. Muszę przegrzebać moje zapasy i wybrać coś odpowiedniego. Najlepiej w kolorze zbliżonym do całości, żeby nie raziło w oczy ;-)



Materiał: włóczka Góralka Anilux (wełna z akrylem)
Szydełko: 7,0


20 komentarzy:

  1. Ale fajne kapcie!!! W takich to na pewno zimno nie dopadnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mają w sobie wełnę, więc pewnie będzie w nich ciepło :)

      Usuń
  2. Pieknie Ci wyszly, chyba uzywamy ten sam schemat na kapcie ;) Uzylas 7.00 szydelka super wyglada. Ja wlasnie tez chce sobie zrobic papucie z grubszej wloczki. Dadza wrazenie takich cieplusich:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Pewnie tak, bo ten wzór jest bardzo popularny :)

      Usuń
  3. :):):):)
    Eliane
    http://elianeapkroker.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  4. zapraszam Ciebie po odbior przyznanego Tobie wyroznienia http://szymkowerobotki.blogspot.ie/2014/04/szymka-active-award.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy kapeć wyszedł cudnie ...przyznam,że i za mną chodzą takie papucie , jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli już się zdecydujesz i będziesz chciała zrobić podobne, to daj znać, podeślę wzór. :))

      Usuń
  6. Ale fajne(y) kapcie(eć) :) Jeszcze nigdy nie dziergałam kapci, choć przymierzam się już chyba z rok czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem tak się odkłada. Ja tak mam z ozdobami wielkanocnymi. Chyba ich już w tym roku nie zrobię.. :(((

      Usuń
  7. Fajne:) Ja cały czas sobie mówię, że się za kapcioszki zabiorę. Może się w końcu zmobilizuję:) Twoje wyglądają na mięciutkie i wygodne:)

    Pozdrowienia!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :))) To chyba przez tą wełnę :)

      Usuń
  8. Fajne kapcie szykujesz, ja też już pierwszy maleńki bucik zrobiłam i na tym na razie przygodę z kapciami zakończyłam, ale mam nadzieję, że tylko na razie :-)
    sploooty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Lubię robić buciki - głównie te malutkie, ale dużymi też nie pogardzę :))

      Usuń
  9. W jednym bucie też da się chodzić;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I na razie chyba tak musi pozostać, bo drugi nadal w fazie tworzenia ;))

      Usuń
  10. Fajny pomysł, takie kapcie zawsze przydadzą się :).

    OdpowiedzUsuń