środa, 26 marca 2014

Włóczkowe resztki

Mam dużo włóczek, co jest efektem moich szaleńczych zakupów, które na szczęście od jakiegoś czasu, zostały przystopowane. I jak sobie obiecałam, tak trwam w postanowieniu, że dopóki nie wydziergam tego, co mam, to nie nabywam nic nowego. Oj, ciężko się powstrzymać...
Jednak ilość posiadanych resztek włóczek jest chyba zdecydowanie większa. I tak wymyśliłam sobie, że wykorzystam je na zrobienie jakiegoś nakrycia, koca czy czegokolwiek innego.
Na początek wykonałam kwadracik. I teraz zastanawiam się czy kontynuować robótkę, dołączając kolejne kolory, z których powstałby wielki kwadrat czy zrobić dużo, dużo kwadratów i potem połączyć w jedną całość.
No nic, muszę to przemyśleć.
A na razie prezentuję tę oto próbkę kwadratu :)



 A Wy? Jakie macie pomysły na pozostałości po większych robótkach?



14 komentarzy:

  1. kolorowe kwadraty są bardzo ładne...
    Eliane
    http://elianeapkroker.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też podobają się takie kolorowe kwadraciki :)

      Usuń
  2. Ja bym proponowała wykonać kilka małych kolorowych kwadracików z które później będzie można połączyć i zrobić piękny koc :)

    OdpowiedzUsuń
  3. PLEDZIK proponuję, cudownie kolorowy z mięciutkich jak puch kwadracików :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam w internecie takie śliczne pledy. Wyglądają super. Chyba pokuszę się o stworzenie czegoś takiego dla siebie :)

      Usuń
  4. Podzielam zdanie poprzedniczek z małych kwadratów będzie piękny pled. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja też się z tym zgadzam. To będzie robótka na wiele miesięcy :)

      Usuń
  5. Ja też jestem za kwadratami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zabieram się do pracy :)

      Usuń
  6. Ja właśnie też robię kwadraty z dodatkiem ostatnich motków:) Lubię zrobić z resztek np. zabaweczki lub kosmetyczkę lub je sobie powiązać i uskutecznić np. czapkę cudaczkę:))

    Z kwadratów możesz zrobić praktycznie wszystko od czapki, przez kocyk, na szalu i swetrze skończywszy:) Wiem, że wymyślisz coś fajnego!:)

    Uściski!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki pled z kwadratów to fantastyczna sprawa,a Twój kwadracik wygląda bardzo ciekawie:-) też mierzę się z myślą o zrobieniu dla siebie takiej resztkowej narzuty. Powodzenia!
    sploooty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobają mi się pledy z kolorowych granny squares - Twój kwadracik bardzo fajnie by wyglądał w połączeniu z innymi :)
    Ja też próbowałam zrobić własny koc - niestety po 80-tym kwadracie skończyła mi się cierpliwość ;-P Ale kiedyś jeszcze do tej robótki wrócę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. "Granny square", to świetny pomysł. Czy zrobisz jedną większą robótkę czy na razie dużo kwadratów, to i tak efekt końcowy będzie świetny :)

    OdpowiedzUsuń