niedziela, 30 marca 2014

Melanżowa serweta

Wiosna rozpanoszyła się u mnie na dobre. Co oczywiście bardzo cieszy. Słońce świeci od rana i rozsiewa wszędzie pozytywną energię :)
Ten idealny porządek psuje tylko trochę zmiana czasu... Ale wystarczy tydzień i wszystko powinno wrócić do normy :)
Serweta, o której pisałam jakiś czas temu, skończona. Średnica wynosi około 75 cm.
Napracowałam się nad tym obrusem. I jak już wspominałam wcześniej, to pierwsze takich rozmiarów dzieło, wykonane przeze mnie.
Niedługo zostanie przekazane właścicielce. Mam nadzieję, że sprawi jej radość :)
Zrobiłam kilka zdjęć, więc je zamieszczam.







Włóczka: cienki akryl AKIS
Szydełko: 3,25

31 komentarzy:

  1. Śliczna,te kolorki to zdecydowanie moje klimaty ;p
    Miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie wyszła serweta.Jest po prostu fantastyczna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak na początku martwiłam się, że za bardzo się marszczy ;) Dziękuję.

      Usuń
  3. Efekt zaskakujący i bardzo ciekawy, widać, że się napracowałaś :-) pozdrawiam!
    sploooty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo czasu na nią poświęciłam. Dziękuję :)

      Usuń
  4. Efektowna praca, wspaniała serwetka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna, zupełnie inna i niebanalna jest Twoja serweta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dzięki akrylowi miękka :) Dziękuję.

      Usuń
  6. Super serweta, bardzo podobają mi się te łamiące, kontrastyjące ze sobą barwy bieli i czerni :))
    Miłego dnia i przyjemnego całego tygodnia:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Cieszę się, że podoba Ci się dobór kolorów.

      Usuń
  7. super ta serwetka - naucz mnie tak szydełkować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proponuję zatem wymianę barterową ;-) I zgłaszam się do Ciebie na naukę robienia na drutach ;) Widziałam jakie cuda tworzysz :)

      Usuń
  8. Nie dziwie sie ze sie napracowalas sbo wyglad abardzo pracochlonie ! Slicznie CI wyszla :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna jest. Przez kolory mi się kojarzy z zebrą:)


    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń
  10. NIce. :):):):)
    Eliane
    http://elianeapkroker.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale wielka ta serweta:) Podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Największa w mojej szydełkowej karierze ;-)

      Usuń
  12. Fajna serweta taka melanżowa :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Imponujące rozmiary tej serwety! A melanżowy kordonek dał bardzo ciekawy efekt. Podoba mi się :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :))) Właścicielka też zadowolona :)

      Usuń
  14. Bardzo interesująca serwetka :) Super :D

    OdpowiedzUsuń