niedziela, 2 marca 2014

Etui

Potrzeba matką wynalazku.
Miałam już serdecznie dość naklejania folii ochronnych na telefon. Wyglądają ładnie, ale co jakiś czas musiałam je zmieniać.
Dlatego wyciągnęłam włóczki i z niedokończonego motka, wykonałam pokrowiec na telefon. Wykorzystałam praktycznie całą włóczkę. Z czego jestem bardzo zadowolona :)

Etui wykonuje się bardzo prosto:
1) łańcuszek na obwód telefonu - tak, aby było dość ciasno - łączymy oczkiem ścisłym z początkiem tworząc kółeczko,
2) 1 oczko łańcuszka i obrabiamy półsłupkami dookoła i tak aż do momentu powstania odpowiedniej dla naszego telefonu długości,
3) przewracamy robótkę na lewą stronę i obrabiamy jeden koniec półsłupkami, tak aby go zamknąć
I gotowe :)





Szydełko: 5,0

4 komentarze:

  1. Super pomysł i ładne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo oryginalne etui :)
    Moja znajoma kiedyś używała skarpetki niemowlęcej jako etui ;p
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba twoje etui :)

    OdpowiedzUsuń